مدیر عامل راه آهن ج.ا.ا در بازدید از ایستگاه و بندر خشک اینچه برون گفت: بخش خصوصی می تواند در کنار بخش دولتی در توسعه شبکه ریلی و حمل بار موثر باشد.
کد خبر: ۴۲۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 14 May 2017
 مدیر عامل راه آهن ج.ا.ا در بازدید ازایستگاه و بندر خشک اینچه برون گفت: بخش خصوصی می تواند در کنار بخش دولتی در توسعه شبکه ریلی و حمل بار موثر باشد.

معاون وزیر و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران  که به منظور بازدید از ایستگاه و بندر خشک اینچه برون در استان گلستان حضور بهم رسانید و از اجرایی پروژه خط عریض و بندر خشک اینچه برون به صورت میدانی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، سعید محمد زاده  مدیر عامل راه آهن ج.ا.ا هدف از سفر را بازدید از ایستگاه و بندر خشک اینچه برون  و  طرح های اجرایی  حوزه ریلی شمال شرق 2 عنوان نمود و افزود : بندر خشک اینچه برون یکی از پروژه های تاثیر گذار حوزه ریلی شمال کشور است که با وجود کریدور بین المللی  اینچه برون می توانیم بارها ها و محمولات تجاری بین کشورهای شمالی و ایران را به خطوط ریلی انتقال دهیم.

وی در ادامه به روند اجرایی پروژه خط عریض و نرمال ، پروژه دو خطه کردن بندر گز به سبز دست و  بندر خشک اینچه برون نیز اشاره و سخنانی بیان  نمود و اظهار داشت : بندر خشک اینچه برون نقش بسزائی در افزایش جابجایی بار و ترانزیت کالا را از حوزه شمالی دارد که در این راستا نیز اقدامات مناسبی در حال انجام می باشد.
  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار