فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان خبر داد:
نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی عملیاتی، جهت حفاظت از دام های خاویاری 2 نفر از صیادان غیر مجاز را در حوزه استحفاظی چالاشت دستگیر و به دادسرای شهرستان بندرترکمن نحویل دادند.
کد خبر: ۴۲۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 13 May 2017
نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی عملیاتی، جهت حفاظت از دام های خاویاری  2 نفر از صیادان غیر مجاز را در حوزه استحفاظی چالاشت دستگیر و به دادسرای شهرستان بندرترکمن نحویل دادند.
فرمانده یگان حفاظت شیلات استان با اعلام این خبر گفت: نیروهای گروه ویژه این یگان جهت مقابله با صیادان غیر مجاز و حفاظت از دام های خاویاری طی یک عملیات دریایی، یک فروند قایق موتوری 5 قوه اسب با 2 نفرسرنشین، به همراه 1 کیلوگرم ماهی استخوانی و یکدستگاه نورافکن را در حوزه استحفاظی چالاشت، شناسایی کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت گردیدند.
وی در ادامه بیان داشت: ضمنا در این عملیات دریایی 1200 رشته دام فلسدار، 250 رشته دام غضروفی، 17 شاخه لنگر، یک دستگاه جی پی اس بلاصاحب کشف و تعداد 25 قطعه بچه ماهی غضروفی نیز در دریا رها سازی شد.
سرهنگ غفارسعیدی نسب گفت: در گشت ساحلی توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات استان در منطقه میانقلعه تعداد 5 باب کومه صیادی غیر مجاز نیز مورد تخریب قرار گرفت.
همچنین طی یک عملیات دیگر که از سوی نیروهای یگان حفاظت شیلات استان  انجام شد، 2 نفر صیاد غیر مجاز دیگر نیز به همراه یک فروند قایق موتوری 5 قوه اسب، 1 دستگاه جی پی اس و 5 رشته دام فلسدار در حوزه استحفاظی بندرترکمن روبروی رودخانه گرگانرود  شناسایی و دستگیر نموده و به دادسرا هدایت گردیدند.
فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان در پایان تصریح کرد: متهمان به همراه آلات و  ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن معرفی و اعزام گردیده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار