تیم گلستان (الف) عنوان قهرمانی رقابت های کشتی آلیش کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۴۲۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 07 May 2017
تیم گلستان (الف) عنوان قهرمانی رقابت های کشتی آلیش کشور را کسب کرد.

رقابت های کشتی آلیش مردان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان شامگاه شنبه 16 اردیبهشت ماه در سالن تختی شهرستان کردکوی به پایان رسید که تیم گلستان (الف) مقام قهرمانی را به دست آورد و تیم های تهران و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

این دوره از رقابت ها با حضور ۸۷ کشتی گیر در ۶ وزن برگزار شد که در وزن ۶۰ کیلوگرم، اسماعیل میرزایی از گلستان (الف) عنوان نخست را کسب کرد و رضا تقی زاده چاری از مازندران دوم شد، همچنین روح الله نعمتیان از قم و حمید بهرامی از تهران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، مصطفی پرویزی از خراسان شمالی مقام قهرمانی را کسب کرد و محمد نبی زاده از سمنان روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد، همچنین محمدتقی پهلوان زاده از گلستان (الف) و محمد غلامی از سیستان و بلوچستان عنوان سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن ۸۰ کیلوگرم، یاسر محمدی رستم از مازندران در جایگاه نخست ایستاد و سعید خلیلی از گلستان (الف) دوم شد، همچنین هادی سلیمی از سمنان و سیدمحمدکاظم سیدالنگی از گلستان (ب) به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم، داود عوض زاده از گلستان (الف) بر سکوی قهرمانی ایستاد و یعقوب جلایر از خراسان شمالی نایب قهرمان شد، همچنین بهزاد ایمن تراج از گلستان (ب) و مجتبی حسینی مقدم از مازندران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، عبدالله ایری از گلستان (الف) موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و سعید مرادی ظلم آبادی از کرمانشاه مقام نایب قهرمانی را به دست آورد، همچنین محمد ریاحی از چهارمحال و بختیاری و جلیل پیرمردی از تهران به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم هم عبدالواحد محمدی از تهران قهرمان شد و احمد طغانی از خراسان رضوی مقام دوم را به دست آورد، همچنین علی عبدالی از خوزستان و محمدرضا صدقی از توابع تهران در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در مجموع امتیازات تیمی هم گلستان (الف) با ۵۱ امتیاز، تهران با ۳۳ امتیاز، مازندران با ۳۲ امتیاز و گلستان (ب) با ۳۱ امتیاز، به ترتیب عنوان های اول تا چهارم را کسب کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار