معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در دوره آموزشی عوامل اجرایی نمایندگان فرماندار با تسلیت حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر اظهارداشت: تعامل خوبی بین عوامل اجرایی انتخابات و هیئت اجرایی و هیئت نظارت برقرار است.
کد خبر: ۴۲۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 07 May 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در دوره آموزشی عوامل اجرایی نمایندگان فرماندار با تسلیت حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر اظهارداشت:تعامل خوبی بین عوامل اجرایی انتخابات و هیئت اجرایی و هیئت نظارت برقرار است.

مهندس عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه مراحل بررسی صلاحیتها به اتمام رسیده افزود: انتخابات شورای اسلامی شهر به صورت الکترونیکی برگزار میشود به همین منظور تیمهای آموزشی انتخابات الکترونیک در مصلی ها و اماکن عمومی مستقر هستند و از رسانه ها برای آموزش مردم استفاده میکنیم .

وی همچنین خاطر نشان کرد: از همه ظرفیتها برای برگزاری همایشهای حضور حداکثری استفاده می کنیم و همایشهای زیادی در این خصوص برگزار شده است.

وی با دعوت از همه مردم برای مشارکت و حضور در انتخابات گفت: نمایندگان فرماندار مدیر اجرایی شعب اخذ رای بوده و باید با درک درست و تدبیر و صبر و حوصله و هماهنگی با نمایندگان هیات نظارت به وظایف خود عمل کند .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه گفت: این دوره با هدف آشنایی با قوانین انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

فرهاد شیبک افزود: در این آموزشها نمایندگان فرماندار را به سه گروه تقسیم کردیم و مباحث عملی روز اخذ رای را در جلسه متمرکز بعدی آموزش داده خواهد شد.

وی انتخابات را بهترین فرصت برای مشارکت در سرنوشت مردم عنوان کرد و انتخابات از مهمترین و اصلی ترین موضوعات کشور است.

وی با اشاره به بیانات رهبری افزود: انتخابات ذخیره امنیت کشور است و انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات محلی شورای اسلامی شهر و روستا هر کدام در جایگاه خود از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: نمایندگان فرماندار، فرمانده اصلی میدان انتخابات هستند که مسوولیت اصلی اجرا را در روز اخذ رای در شعبه بر عهده دارد و لازم است وظایف اعضای شعب اخذ رای را بدانند.

وی با بیان اینکه انتخابات در پیشبرد منافع ملی نقش بسزایی دارد و به شما به عنوان امین نظام اعتمادشده است افزود: باید حافظ آرای مردم باشید و اصل بیطرفی را رعایت کنید و مستقل عمل کنید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار