صبح امروز از سوی رئیس ستاد انتخابات شهرستان اعلام شد:
فرماندار شهرستان آق قلا گفت : 65 درصد از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
کد خبر: ۴۱۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 07 May 2017
 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : 65 درصد از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

صبح امروز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه ، "امانگلدی ضمیر" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان اظهار داشت : شهرستان آق قلا دارای جمعیت بالغ بر 134 هزار نفر است که از این تعداد حدود 88 هزار نفر در شهرهای آق قلا و انبار الوم و روستاهای بخش مرکزی و وشمگیر ، واجد شرایط رای دادن می باشند.

وی از آمادگی این شهرستان برای برگزاری رویداد مهم و حساس پیش رو خبر داد و افزود : تمام مقدمات و تمهیدات لازم با تامین زیرساخت های شعبات اخذ رای ، تعرفه ها و امکانات نرم افزاری برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار شهرستان آق قلا تعداد عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را قریب دو هزار نفر شامل اعضای هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شعب اخذ رای و سایر دست اندرکاران عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا بیان داشت : در این راستا 113 شعبه اخذ رای در این شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد 112 شعبه به صورت ثابت و یک شعبه سیار کار اخذ آرای این دوره از انتخابات را انجام خواهند داد.

"ضمیر"از ثبت نام 645 نفر داوطلب شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آق قلا خبر داد و افزود : از مجموع ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی شهرستان ، تعداد 14 نفر انصراف خود را از ادامه حضور در این دوره اعلام نمودند و تعداد 14 نفر نیز رد صلاحیت شدند، با این احتساب 617 نفر در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده اند که از این تعداد ، 55 نفر در شهر های آق قلا و انبار الوم و 556 نفر در روستاهای بخش مرکزی و وشمگیر حضور خواهند داشت . گفتنی است از مجموع داوطلبین تایید شده این دوره ، 591 نفر مرد و 26 نفر زن هستند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار