بمنظور کاستن از بار روانی حادثه معدن آزادشهر و انجام خدمات مشاوره ای و مددکاری به بازماندگان و اعضای خانواده محبوس شده در معدن، تیم سیار و مداخله کننده در بحران اورژانس اجتماعی بهزیستی گلستان از همان ساعات اولیه به محل حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۴۱۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 07 May 2017
بمنظور کاستن از بار روانی حادثه معدن آزادشهر و انجام خدمات مشاوره ای و مددکاری به بازماندگان و اعضای خانواده  محبوس شده در معدن، تیم  سیار و  مداخله کننده در بحران اورژانس اجتماعی بهزیستی گلستان از همان ساعات اولیه به محل حادثه اعزام شدند.

تیم  سیار و  مداخله کننده در بحران اورژانس اجتماعی بهزیستی شامل تعدادی روانشناس ومددکار طرح «محب» است که در  این اقدام با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر پس از شناسایی بازماندگان آسیب دیده،اقدامات لازم و ارائه خدمات در منزل برای این عزیزان را انجام داده اند.

ظهر چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه ‌در معدن زغال‌سنگ آزادشهر انفجاری شدید رخ داد و باعث تخریب بخشی از این معدن 2 کیلومتری شد که متأسفانه تعدادی از کارگران مشغول به کار در آن مجروح و تعداد زیادی در تونل‌های معدن محبوس شده‌اند که تا کنون 21 تن جان باخته‌اند و 81 تن نیز مصدوم شده‌اند و گزارش‌ها حکایت از محبوس ماندن بیش از 10 تن از کارگران در زیر آوار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار