مدیر امور آب وفاضلاب شهر گنبد خبر داد:
مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گنبد گفت: از محل درآمدهای تبصره 3 با تلاش مجموعه همکاران ستادی و امور آب وفاضلاب منطقه گنبد مشترکین شهرک خسروی از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
کد خبر: ۴۱۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 07 May 2017
 مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گنبد گفت: از محل درآمدهای تبصره 3 با تلاش مجموعه همکاران ستادی و  امور آب وفاضلاب منطقه گنبد مشترکین شهرک خسروی از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

احمد ابراهیمی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید اقدامات قابل توجهی پیرامون توسعه خدمات شرکت آب وفاضلاب در این شهرستان صورت گرفته است که در این زمینه اجرای 2200 متر توسعه شبکه بمنظور آبرسانی به شهرک خسروی بخشی از آن می باشد.

به گفته وی یکی از مشکلات مهم شهرک خسروی مشکلات مهم آبرسانی بوده که عملیات اجرایی این پروژه با همت و تلاش شهرستان و حمایت جدی مدیریت عامل شرکت از محل درآمدهای تبصره 3 به اتمام رسیده و با اجرای این شبکه مسئله آب شرب  که مهمترین مشکل ساکنان این شهرک بود حل شد.

وی خاطرنشان کرد در سالهای اخیر با تلاش و مدیریت مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خدمات بسیار ارزنده ای در بخش آب وفاضلاب در سطح شهر گنبد انجام گرفته است به گونه ای که به رغم کمبود منابع شدید آبی شهرستان گنبد کمترین مشکلی پیرامون تامین و توزیع آب شرب نداشته است.

مدیرامور آب و فاضلاب گنبد اظهار داشت شهرک خسروی شهر گنبد در ضلع شمال شرقی شهر گنبد کاووس واقع شده و حدود 15 سال قبل به تعداد 400 قطعه زمین تفکیک شده بود و تا کنون 70 واحد مسکونی نیز در این محدوده احداث و ساکنین این منطقه با همت و تلاش مجموعه امور  آب وفاضلاب گنبد از آب شرب بهداشتی وسالم بهره مند شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار