فرماندار گمیشان در نماز جمعه خواجه نفس؛
فرماندار گمیشان پیش از خطبه های نمازجمعه خواجه نفس اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نمایش اقتدار کشور در عرصه های بین المللی است.
کد خبر: ۴۱۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 22 April 2017
فرماندار گمیشان پیش از خطبه های نمازجمعه خواجه نفس اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نمایش اقتدار کشور در عرصه های بین المللی است.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان با اشاره به حضور مردم در صحنه های انتخابات خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه پس از پیروزی انقلاب با حضور پرشور و مشارکت حداکثری خود باعث تقویت نظام و ناامیدی دشمنان شده اند.

وی افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلام است و همه افراد وظیفه دارند تا در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این عرصه سیاسی تلاش کنند.

توماج در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات شهرستان اذعان داشت: قانون و رعایت اصل بی طرفی یکی از اصول مهمی است که سرلوحه فعالیت های کاری در ستاد انتخابات می باشد.

فرماندار گمیشان اضافه کرد: برنامه های ستاد انتخابات شهرستان گمیشان بر اساس برنامه زمانبندی تعیین شده انجام می شود و دقت و برنامه ریزی از موارد دیگری است که به خوبی رعایت و اجرایی می شود.

رییس ستاد انتخابات گمیشان با اشاره به شروع تبلیغات کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت: قانون و اخلاق مهمترین اصلی است که همه باید آن را رعایت کنند و از تخریب باید پرهیز کرد.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: با تعامل و هماهنگی که بین مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات وجود دارد و همچنین با حضور پرشور مردم بار دیگر در انتخابات پیش رو در شهرستان گمیشان حماسه ای دیگر خلق خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار