فرمانده انتظامي استان حبر داد:
فرمانده انتظامي استان از دستگيري فردی که تحت عنوان خريد و فروش نقد و اقساط خودرو اقدام به كلاهبرداري سه ميليارد و 600 ميليون ريالي از شهروندان گرگاني كرده بود خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 19 April 2017
فرمانده انتظامي استان از دستگيري فردی که تحت عنوان خريد و فروش نقد و اقساط خودرو اقدام به كلاهبرداري سه ميليارد و 600 ميليون ريالي از شهروندان گرگاني كرده بود خبر داد.
  
سردار "علي اكبر جاويدان" اظهار داشت: اواخر اسفند ماه سال گذشته پرونده اي تحت عنوان كلاهبرداري يك شركت ليزينگ خودرو از شهروندان گرگاني به اداره جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي ارجاع داده شد.

وي گفت: در بررسي هاي مقدماتي مشخص شد فردي با ثبت شركتي در گرگان به صورت نقد و اقساط اقدام به فروش انواع خودرو با شرايط ويژه و پيش پرداخت كم مي كند.

اين مقام ارشد انتظامي استان گفت: متهم با دريافت پيش پرداخت به مبلغ 100 ميليون ريال و الباقي با دريافت 6 فقره چك از مشتريان به آنها قول تامين خودروي مورد نظر را مي داد.

سردار جاويدان ادامه داد: تعدادي از شهروندان نيز به منظور خريد خودرو ارزان قيمت و شرايط ليزينگي با پرداخت مبلغ مورد نظر به شركت مذكور مراجعه و در ادامه به دليل عدم تامين خودرو در موعد مقرر از وي در مراجع قضائي شكايت كردند.

وي افزود: در همين راستا اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي به دليل مراجعه تعداد زيادي از شاکیان و پيگيري از طريق دادسراي عمومي و انقلاب مركز استان نسبت به دستگيري فرد كلاهبردار اقدام كرد.

فرمانده انتظامي گلستان تصريح كرد: فرد كلاهبردار که با بستن دفتر محل كار خود از محل متواري شده بود سر انجام با تلاش ماموران دستگير و به همراه اسناد و مدارك موجود برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

سردار جاويدان در پايان خاطر نشان كرد: تاكنون تعداد 25 نفر از شاکیان شناسايي و مبلغ كلاهبرداري شده از مالباختگان بيش از سه ميليارد و 600 ميليون ريال برآورد شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار