استاندار گلستان؛
استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های بالای ورزشی استان، اظهار کرد: المپیاد ورزشی استانی باعث بروز استعدادهای برجسته ورزشی گلستان در سطح کشور می شود.
کد خبر: ۴۰۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 17 April 2017
استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های بالای ورزشی استان، اظهار کرد: المپیاد ورزشی استانی باعث بروز استعدادهای برجسته ورزشی گلستان در سطح کشور می شود.

دکتر حسن صادقلو در مراسم افتتاح دومین المپیاد ورزشی استان، تصریح کرد: برنامه هایی از جنس المپیاد ورزشی پایه گذاری هوشمندانه ای محسوب می شود که زمینه های افتخار گلستان در آینده را فراهم می آورد.

وی افزود: خوشبختانه امروز ورزشکاران استان اخلاق را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند و از دل ورزش توانسته اند بسیاری از آسیب های اجتماعی را هدف گرفته و مهار سازند.

وی یادآور شد: مدیریت استان همواره تلاش کرده از برنامه هایی همچون المیپاد ورزشی پشتیبانی نماید تا شاهد بالندگی بیش از پیش نوجوانان و جوانان در سطح ملی باشیم.

استاندار گلستان با بیان اقدامات صورت گرفته در عرصه ورزش استان، گفت: سرانه ورزش استان افزایش یافته است و در شاخص های اختصاصی ورزشی 2.5 درصد رشد داشته ایم.

دکتر صادقلو ضمن تقدیر از همت مدیران و اهالی ورزش استان در موفقیت های ورزشی سال 95، خاطر نشان کرد:هر یک از نوجوانان شرکت کننده در این المپیاد ظرفیت قهرمانی در سطح ملی را دارد و از این نظر باید مدیران ورزشی در کشف و هدایت استعدادها تلاش ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: اجرای دومین دوره المپیاد ورزشی در استان نشان از ارتقا و رشد ورزش گلستان دارد و الگوبرداری از این اقدام جهت اجرای المپیاد ورزشی کشور ، سطح برنامه ریزی و مدریت ورزشی استان را عیان می سازد.

لازم به ذکر است دومین المپیاد ورزشی استان گلستان با شعار «المپیاد میعادگاه ورزش گلستان» و با حضور و رژه هیات‌های ورزشی از سراسر استان در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار