فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی استان نگاه پلیس به معضلات و ناهنجاری ها را نگاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: رویکرد اجتماعی راهبرد امروز نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۴۰۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 15 April 2017
فرمانده انتظامی استان نگاه پلیس به معضلات و ناهنجاری ها را نگاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: رویکرد اجتماعی راهبرد امروز نیروی انتظامی است.
 
سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان نظم و انتظام بخشی و گسترش امنیت را از مهمترین ماموریت های پلیس عنوان کرد و گفت: امنیت محصول یک فرایند اجتماعی است و برای ارتقاء امنیت، مشارکت همه سازمان ها خصوصا مشارکت های مردمی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از دستگاه هایی است که بیشترین ارتباط با مردم را دارد اظهار داشت: رویکرد اجتماعی پلیس راهبرد امروز نیروی انتظامی است و این رویکرد مسئولیت سنگین و بسیار مهمی است.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده اند تنها راه مبارزه با ایران استفاده از ابزار های فرهنگی و اقتصادی است تصریح کرد: دشمن با سوء استفاده از بسترهاي فرهنگي در جامعه به دنبال تحقق نقشه هاي شوم خود در قالب توسعه آسيب هاي اجتماعي درجامعه ايران اسلامي است تا بدينوسيله ايران اسلامي را كه در بين جوامع اسلامي به عنوان ام‌القراي جهان اسلام در حال حاضر شناخته مي شود در برون رفت از معضلات فرهنگي و اجتماعي ناكارآمد و ناتوان نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه کوچکترین غفلت و بی توجهی می تواند زمینه را برای جایگزینی فرهنگ بیگانه فراهم کند، تاکید کرد: هنجار ها و ارزش های حاکم بر جامعه ریشه در فرهنگ جامعه داشته و این مهم می تواند به امنیت جامعه نیز کمک کند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تهدیدات فرهنگی و توطئه های دشمنان در ضربه زدن به فرهنگ اسلام ناب اظهار داشت: امنیت فرهنگي یکی از مهمترین ابعاد امنیت عمومی است و توجه به این حوزه می تواند به امنیت عمومی ما کمک کند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت همه سازمان ها و نهادها در حوزه تامین امنیت اخلاقی استفاده از ظرفیت بسیج و رهروان ولایت را در اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: رسانه ها بایستی پلیس را در اجرای این ماموریت مهم یاری کنند.

فرمانده انتظامی در پایان ماموریت پلیس را مستمر و بر اساس قانون عنوان و خاطر نشان کرد: پلیس تا پای جان از ارزش ها و هنجارهای اخلاقي و اسلامی حفاظت خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار