فرماندار علی آباد کتول:
احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول در نشست با تعدادی از مسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان گفت: کمیته اطلاع رسانی انتخابات وظیفه مهمی جهت انعکاس اخبارانتخاباتی به عهده دارد.
کد خبر: ۴۰۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 13 April 2017
احمد تجری مفردفرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان درنشست با تعدادی از مسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان گفت: کمیته اطلاع رسانی انتخابات وظیفه مهمی جهت انعکاس اخبارانتخاباتی به عهده دارد.

وی در این جلسه که مسئول کمیته استعلامات، مسئول کمیته اطلاع رسانی و مسئول کمیته حمل و نقل و پشتیبانی حضور داشتند، اطلاع رسانی شایسته و صحیح به مردم را لازمه کار کمیته اطلاع رسانی دانست و تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی این کمیته زمینه سازی حضور گسترده مردم در انتخابات است.

تجری مفرد گفت: تلاش برای استفاده مناسب از ظرفیت و فضای رسانه‌ای و مطبوعات در عرصه تبلیغات انتخاباتی با هدف جذب و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محور اصلی کار این کمیته است که در سایه همکاری و تعامل مناسب میان مسئولان ستاد انتخابات و اصحاب رسانه می تواند به منصه ظهور برسد.

درادامه ابوالفضل مومنی مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان علی آباد کتول به تشریح وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی پرداخت و گفت : باید شرایطی فراهم نمود تا مردم حضور حد اکثری در انتخابات داشته باشند و بتوانند با آگاهی و بصیرت در انتخابات حضور یافته و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند .

قنبر دیلم کتولی مسئول حراست فرمانداری گفت: اطلاع رساني به موقع، صحيح و شفاف از جمله  اقدامات بسيار ضروري در امر برگزاري انتخابات است که در این راستا ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری که مي تواند علاوه بر حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي، از هرگونه تنش و ناامني در برگزاري انتخابات خودداري کند، از اهم وظایف این کمیته است.

درپایان مسئول حراست فرمانداری ازهمه خبرنگارانی که دارای مجوز خبرنگاری می باشند درامر برگزاری انتخابات دعوت بعمل آورد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار