از ابتدای سال
قائم مقام فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از برقراری 156 اکیپ گشت نوروزی این یگان در ایام نوروز جهت حفظ وحراست از منابع طبیعی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 29 March 2017
قائم مقام فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از برقراری 156 اکیپ گشت نوروزی این یگان در ایام نوروز جهت حفظ و حراست از منابع طبیعی استان خبر داد.

مهندس آریان فر مواردی که طی این مدت در استان به وقوع پیوسته را بدین شرح بیان داشت:

2 مورد حریق که به محض رویت نسبت به اطفاء آن اقدام و خوشبختانه به سرعت حریقهای مذکور که بر اثر بی احتیاطی حادث گردیده بود ، مهار گردید .

3 مورد قاچاق چوب که توسط مامورین کشف و ضبط گردیدند.

15 مورد تخریب و تصرف منابع ملی ،7 مورد تعلیف غیرمجاز دام ، 4 مورد تصرف مجدد و 1 مورد قطع غیر قانونی درخت که افراد متصرف و متخلف طی تشکیل پرونده جهت تعقیب کیفری وجبران خسارت به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

وی تعداد نفرات حاضر در اکیپهای گشت نوروزی را 468 نفر در غالب 156 اکیپ گشت اعلام و تعداد تماسهای مردمی با واحد مرفوک را 29مورد اعلام کردند .

قائم مقام یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در پایان از 1237نفر روز کشیک و گشت با تعداد 468 دستگاه خودرو طی مجموع ایام نوروز -29اسفند95 لغایت 14فروردین 96- جهت پاسداری و مراقبت از منابع طبیعی استان را متذکر شدند.

شایان ذکر است استان گلستان دارای 452000 هکتار جنگل و 862000 هکتار مرتع میباشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار