حسن صادقلو استاندار گلستان از ستاد انتخابات حوزه شهرستان مینودشت بازدید کرد .
کد خبر: ۳۹۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 27 March 2017
حسن صادقلو استاندار گلستان از ستاد انتخابات حوزه شهرستان مینودشت بازدید کرد .

در این بازدید که اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت نیز حضور داشت از محل ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا بازدید بعمل آمد .

استاندار گلستان در این بازدید ضمن تبریک سال نو گفت : انتخابات سالم با نتایج سالم مهم است و همه باید با سعه صدر در برگزاری آن کوشا باشند.

وی با تاکید بر اینکه شراکت عقل ها باعث تشکیل شوراها می شوند و در شوراها تصمیم های خوب گرفته می شود افزود : مشورت شراکت در عقل است و باید در تصمیم گیری ها روح معنوی کارها مورد توجه قرار گیرد زیرا نتایج منفی و مثبت آن در آینده به عهده ی ما است.

دکتر حسن صادقلو در ادامه گفت : نظام ما با دنیا در دو جا حرف می زند یکی در ایام ا... و دیگری در انتخابات ، که ثابت می کند مردم در تصمیم گیری ها ی نظام شریک هستند و این امر اهمیت انتخابات را می رساند.

همچنین در این دیدار اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت نیز با تاکید بر اجرای قانون و رعایت صیانت از آرای مردم انتخابات را یکی از تابلوهای زیبای تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود : ملت ایران با حضور در صحنه های سیاسی خواسته های خود را به نمایش می گذارند و بر آینده آن تصمیم می گیرند .

وی گفت : تعداد 569نفر از داوطلبان شوراها در شهر و روستا در این حوزه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 45 نفر زن و 542 نفر مرد هستند گفتنی است که از این تعداد 156 نفر سابقه عضویت در شوراها را دارند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار