دبیر هیات قایقرانی گلستان خبر داد:
دبیر هیات قایقرانی گلستان گفت: در دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسال ایران، یک قایقران گلستانی نیز حضور دارد.
کد خبر: ۳۹۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 25 March 2017
دبیر هیات قایقرانی گلستان گفت: در دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسال ایران، یک قایقران گلستانی نیز حضور دارد.

علی اصولی اظهار کرد: این اردوی آماده سازی از هفتم فروردین ماه در دریاچه آزادی تهران آغاز می شود و 18 قایقران دعوت شده به اردو تمرینات خود را تا 28 فروردین زیز نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.

وی بیان کرد: عادل مجللی در بخش کانو کانادایی تنها گلستانی حاضر در این اردوی آماده سازی است که برای افزایش توانایی حضور در رقابت های معتبر پیش رو تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. 

بنابراین گزارش در بخش کایاک؛ فرزین اسدی ، امین بوداغی ، احمدرضا طالبیان ، امید احمدی ، علیرضا علیمحمدی ، بابک دربان ، محمدطاهر حسینی افشار ، پیمان قویدل، علی آقامیرزایی، جواد مومنی و صادق زمانی و در بخش کانوکانادایی؛ شاهو ناصری ، معراج محمدزاده، کیا اسکندانی ، هومن کریمی ، علی اجاقی و سهیل نوروزنژاد دعوت شدگان به این اردو هستند. 

به گفته دبیر هیات قایقرانی گلستان؛ مجللی رکوردار رشته کانو انفرادی 200 متر کشور است و به همین دلیل مربیان تیم ملی برای حضور وی در اردوهای تیم ملی و افزایش آمادگی او برنامه منظمی دارند. 

اصولی به روند رو به رشد قایقرانی گلستان اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر همواره در ترکیب تیم ملی رده های سنی گوناگون قایقرانی، چند ورزشکار گلستانی عضویت داشتند که این موفقیت نتیجه تلاش چند ساله در استعدادیابی و پرورش ورزشکاران در رده های سنی پایه است. 

وی افزود: قایقرانی ورزشی مفرح، گران و ناشناخته بوده که لازم است تبلیغات بیشتری بر روی این رشته با هدف علاقمندسازی بیشتر جوانان برای حضور حرفه ای در آن انجام شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار