مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور غربی استان گفت: با وجود ادامه بارش ها تمامی جاده های استان باز ولی لغزنده است و رانندگان احتیاط کنند.
کد خبر: ۳۹۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 25 March 2017
مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور غربی استان گفت: با وجود ادامه بارش ها تمامی جاده های استان باز ولی لغزنده است و رانندگان احتیاط کنند.

علیرضا کلاگر روز شنبه اظهار داشت: ترافیک بیشتر مسیرهای استان روان است ولی در ورودی غربی گلستان از سمت مازندران (نوکنده) طبق تصاویر دریافتی، نیمه سنگین گزارش می شود.

وی همچنین اضافه کرد: بارش باران که از روز گذشته در نقاط مختلف استان آغاز شده هم اکنون به صورت پراکنده در برخی مسیرها ادامه دارد و رانندگان هنگام آمد و شد بویژه در جاده های کوهستانی احتیاط کنند.

کلاگر در خصوص آخرین وضعیت تردد در محورهای کوهستانی استان گفت: در این محورها بویژه گردنه خوش ییلاق در مسیر آزادشهر – شاهرود، توسکستان در جاده گرگان – شاهرود و کلاله – مراوه تپه، وضعیت جوی ابری، همراه با بارش باران و هوا مه آلود است که دید رانندگان را کاهش می دهد.

وی از رانندگان عبوری از محورهای کوهستانی گلستان خواست که تجهیزات لازم، زنجیر چرخ و لباس گرم را همراه داشته و قبل از ورود به مناطق کوهستانی باک خودرو را پر از سوخت کنند.

کلاگر همچنین از رانندگان درخواست کرد که قبل از آغاز سفر با سامانه 141 یا با شماره های 01732480019 تماس داشته و از آخرین وضعیت جاده ها کسب اطلاع کنند.

به گفته مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان؛ در نوروز امسال 40 گروه راهداری با حضور 380 نفر و به خدمت گرفتن 160دستگاه ماشین آلات راهسازی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

گلستان 5 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که حدود 1900کیلومتر آن سخت گذر و برفگیر است.

استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور از مناطق گردشگرپذیر در ایام نوروزی است، علاوه بر آن مسیر بسیاری از زائران حرم امام رضا (ع) است که جاده تهران - گرگان - مشهد را برای سفر انتخاب می کنند.

هوای گرگان مرکز گلستان هم اینک ابری و بارانی و دما 9 درجه سانتیگراد بالای صفر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار