فرمانداری شهرستان رامیان، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با حضور در ستاد انتخابات شهرستان رامیان از روند ثبت نام نامزدهای انتخابات دور پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در این ستاد بازدید کرد.
کد خبر: ۳۹۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 24 March 2017
فرمانداری شهرستان رامیان ،علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با حضور در ستاد انتخابات شهرستان رامیان از روند ثبت نام نامزدهای انتخابات دور پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در این ستاد بازدید کرد.

وی در این بازدید از تلاش بی وقفه اعضای ستاد انتخابات در فرمانداری شهرستان رامیان قدردانی نمودند و بیان داشتند: باید از ظرفیت ائمه محترم جمعه برای تشویق و ترغیب مردم هم به جهت ثبت نام در انتخابات و هم به جهت حضور پر شور و حداکثری در پای صندوقهای رای استفاده نمود و در ادامه بر اصل بی طرفی و قانون دانی و قانون خوانی و تکریم کاندیداها اشاره نمودند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اظهارداشت: ما از ظرفیت همه ی رسانه ها و خبرنگاران استفاده می کنیم زیرا در راستای اطلاع رسانی اقداماتی که نظام و دولت برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری می کند و رسانه ها،خبرنگاران واسطه بین دولت و مردم برای اطلاع رسانی صحیح و به موقع هستند.

در ادامه مهندس صادقلو فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان رامیان گزارشی از روند اجرایی ستاد انتخابات شهرستان بیان داشتند: تا پایان روزسوم ثبت نام ازداوطلبین انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در مجموع 120 نامزد در حوزه انتخابیه شهرستان ثبت نام نمودند که از این تعداد10نفر در شهر رامیان، 5 نفر در شهر خان ببین، 10 نفر در شهر دلند و 8 نفر در شهر تاتارعلیا که در مجموع 33 نفردر شهرهای تابعه شهرستان ثبت نام کردند.

ایشان با اشاره به تفکیک حوزه های انتخابیه روستایی گفت: در حوزه روستاهای بخش مرکزی تعداد 51 نفر (49 نفر مرد و دونفر زن) ودرحوزه روستاهای بخش فندرسک تعداد 36 نفر (34 نفر مرد و 2 نفر زن ) موفق به ثبت نام شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار