مدیرکل استاندارد گلستان خبر داد:
مدیرکل استاندارد گلستان در نشست با همکاران خود در این مجموعه، از کارکنانی که برای کشیک نوروزی 96 داوطلب شده بودند، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۹۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 18 March 2017
مدیرکل استاندارد گلستان در نشست با همکاران خود در این مجموعه، از کارکنانی که برای کشیک نوروزی 96 داوطلب شده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

محمود فرمانی با اظهار این مطلب که کشیک نوروزی، برای خدمت بی وقفه به مردم شریفمان، پیش بینی شده است گفت: با همت همکارانمان در استانداردسازی بازار و تولید و نیز مواجهه انسانی و اخلاقی کارکنانمان با مراجعین، امروز استاندارد نامی آشنا برای مردم و حائز اثری مثبت شناخته می شود.

دبیر شورای استاندارد گلستان با اظهار این مطلب که: قطعا نه من نه هیچ یک از شما، مایل نیست که اعتبار حاصل شده بین مردم با کوتاهی و بی تفاوتی خدشه دار شود، گفت: یکی از راههای حفظ این اعتبار، خدمت بی وقفه، بدون زمان و بی محدودیت است.

فرمانی افزود: گرچه به طور پیش فرض مراجعات مردم در ایام نوروز به دستگاه های اجرایی به حداقل می رسد اما وظیفه ماست ضمن احترام به سنت باستانی مان که گرامیداشت نوروز و بودن ساعاتی بیشتر در کنار خانواده و اقوام است، به مطالبات مردم نیز توجه داشته باشیم.

مدیرکل استاندارد گلستان از همکاران خود خواست، در خصوص در دسترس بودن استاندارد حتی در ایام نوروز و نیز شماره گیری رقم 1517 به عنوان شماره تماس استانداردگلستان، به هم شهریان و مسافرین، اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار