مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان خبر داد:
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت جهت تامین سوخت در روزهای اوج مصرفِ تعطیلات نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 18 March 2017
 مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت جهت تامین سوخت در روزهای اوج مصرفِ تعطیلات نوروزی خبر داد.

امیر بنی کریمی ضمن تبریک بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و همچنین 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت و فرارسیدن عید نوروز، گفت: همه ساله در ایام سال نو و با اوج مسافرتهای نوروزی ، همکاران در زنجیره سوخت رسانی  کشور خصوصا در شمال و استان سرسبز گلستان در تلاشند تا سوخت رسانی مطلوب را به هموطنان و مسافرین عزیز ارایه نمایند.

وی افزود: در همین راستان و با برنامه ریزیهای انجام شده ذخیره سازی مطلوبی از فراورده های نفتی بخصوص بنزین در انبارهای نفت استان صورت گرفته و با هماهنگی انجام شده با صاحبان و مدیران مجاری عرضه استان شرایط بسیار مناسبی برای استقبال از مسافرین نورزوزی و زائرین معزز حضرت ثامن الحجج(ع) فراهم شده است.

بنی کریمی بیان کرد: در حال حاضر 130 جایگاه عرضه سوخت(67 باب جایگاه عرضه فراورده مایع و 63 باب جایگاه CNG) با پراکندگی مناسب در استان وجود دارد که خوشبختانه تمامی آنها فعال و آماده خدماترسانی به مراجعین محترم می باشند.

وی میزان مصرف بنزین  را در سال 95 بصورت میانگین، روزانه 1 میلیون و یکصد و هفتاد هزار لیتر وCNG(گاز طبیعی فشرده) را 570 هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: پیش بینی میکنیم که میزان مصرف بنزین در تعطیلات آخر سال و ایام نوروز با 15 درصد افزایش به روزانه 1 میلیون و 350 هزار لیتر و CNG با 3/5 در صد افزایش روزانه به 590 هزار متر مکعبخواهد رسید.

این مقام مسوول سپس به طرح "نظارت بر عرضه مطلوب سوخت" اشاره و خاطر نشان کرد: همکاران و کارشناسان شرکت نفت گلستان در واحدهای مختلف بصورت شبانه روزی از ابتدای اسفند ماه جاری تا پایان تعطیلات نوروزی بر نحوه فعالیتهای جایگاهها و کیفیت و کمیت فرآورده های نفتی عرضه شده در قالب تیمهای بازرسی، نظارت ویژه و مستمر دارند و خواهند داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان در خاتمه ضمن آرزوی اوقاتی خوش برای مردم شریف استان و مسافرین نوروزی، ازتمامی آنها درخواست کرد هرگونه نقطه نظر، انتقاد یا پیشنهاد خود نسبت به نحوه فعالیت جایگها عرضه سوخت را ازطریق شماره 09627(مرکز پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران)پیگیری نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار