مدیر کل بهزیستی استان:
مدیرکل بهزیستی استان در آخرین نشست شورای مدیران بهزیستی گلستان همزمان با روزهای پایانی سال جاری با حضور معاونین، مسئولین وروسای ادارات بهزیستی در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزارشد، از افتتاح و راه اندازی اورژانس اجتماعی در 4 شهر استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 15 March 2017
مدیرکل بهزیستی استان در آخرین نشست شورای مدیران بهزیستی گلستان همزمان با روزهای پایانی سال جاری، از افتتاح و راه اندازی اورژانس اجتماعی در 4 شهر استان خبر داد.

دکتر غفاری با اشاره به افزایش اعتبارات سازمان بهزیستی در سال آینده و تاثیرگذاری اوژانس اجتماعی در کنترل و مهار بحران‌ها و آسیب‌های متعدد اجتماعی گفت: این اورژانس در سال ۹۶ در ۱۴۰ شهر بالای ۵۰ هزار نفر کشور توسعه و گسترش خواهد یافت.که 4 شهرآن دراستان گلستان واقع شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های بدست آمده در سال 95 در سازمان بهزیستی خاطرنشان ساخت: از مهمترین و غنی ترین مباحث برنامه  ششم توسعه، افزایش و ارتقاء رفاه اجتماعی  توسط سازمان بهزیستی است.

ایشان از حضور سازمان بهزیستی در جلسات هیئت دولت درسال جاری خبر داد و افزود: برای اولین بار رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور در هیئت محترم دولت حضور یافتند و مباحث مهمی را در جهت رفاه حال جامعه هدف بهزیستی مطرح نمودند که در مصوبات هیات دولت مطرح شده و برای اجرا به سایردستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

وی در پایان با تجلیل و قدردانی از تلاشها و فعالیتهای برجسته مسئولین بهزیستی استان  درسال جاری، تدوین یک برنامه استراتژیک و عملیاتی در سال 96 را مانع بروز استرس و سردرگمی و روزمرگی عنوان نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار