برترین‌های نخستین جشنواره سوگواره ملی رسانه‌ای «سفینه النجات» در استان گلستان مشخص شدند.
کد خبر: ۳۹۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 15 March 2017
برترین‌های نخستین جشنواره سوگواره ملی رسانه‌ای «سفینه النجات» در استان گلستان مشخص شدند.

آئین اختتامیه جشنواره سوگواره ملی رسانه‌ای «سفینه النجات» بعدازظهر سه شنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار و برترین‌های این جشنواره مشخص شدند.

فراخوان این جشنواره از اول آذرماه امسال آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه داشت و در مجموع دو هزار و ۲۵۶ اثر در سه بخش فیلم مستند، نماهنگ و عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۱۵۶ اثر در بخش فیلم و نماهنگ و دو هزار و ۱۰۰ اثر در بخش عکس بوده است.

در بخش فیلم مستند، محمدامین محقق عنوان نخست را کسب کرد و محسن فینی زاده و محمد مومن زاده به ترتیب دوم و سوم شدند و یزدان پرونده هم شایسته تقدیر شد.

در بخش نماهنگ، محمود داغی زاده موفق به کسب عنوان نخست شد و محمدهادی شکری و محمدرضا خاندوز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش عکس هم علی ابوک مقام اول را کسب کرد و مسلم پورشمسی و مرتضی حسن آخوندی به ترتیب موفق به کسب عنوان‌های دوم و سوم شدند، همچنین فائزه کابلی، جابر غلامی و سیدحسن قریشی کربلایی شایسته تقدیر شدند.

آثار ارائه شده به دبیرخانه این جشنواره از سوی ۱۷۰ شرکت کننده از استان‌های خراسان جنوبی، سمنان، تهران، همدان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، کرمان، اصفهان، اردبیل، فارس، کردستان، زنجان، لرستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مرکزی، کربلای معلی و تعدادی از محصلان خارجی که مشغول به تحصیل در کشور ایران هستند، ارسال شد.

لازم به ذکر است؛ نخستین جشنواره سوگواره ملی رسانه‌ای «سفینه النجات» با مشارکت دستگاه‌هایی از جمله بسیج رسانه، معاونت فرهنگی سپاه نینوا، نهاد نمایندگی ولی فقیه در حوزه دانشگاهیان سراسر کشور، اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان گلستان و معاونت فرهنگی تبلیغاتی دفتر تبلیغات دفتر قم برگزار شد و مجری این طرح موسسه فرهنگی تبلیغی تولیدات رسانه‌ای «مبشر فیلم» و موسسه فرهنگی هنری خیال بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار