مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه ذهنی در رشته های قرائت، اذان، انشاء نماز، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام برگزار گردید .
کد خبر: ۳۹۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 15 March 2017
مسابقات استانی قرآن، عترت ونماز دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه ذهنی در رشته های قرائت، اذان، انشاء نماز، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام برگزار گردید .

در مسابقات استانی قرآن ، عترت ونماز دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه ذهنی در رشته قرائت عرفان محمد زاده از توانا گنبد ، یاسر صفرزایی از حکمت علی آباد و نورمحمد کسلخه از گل محمدی آق قلا عناوین اول تا سوم را بدست آوردند .

در رشته احکام اهل سنت عرفان محمد زاده ، امین مرادی از توانا و علی قلیچ محمد نژاد از توحید کردکوی مقام های اول تا سوم را کسب نمودند .

در رشته اذان سیدمهدی میرزایی از کوشا مینودشت ، محمد بالا رستاقی از تلاش گرگان و مجتبی نوری از توانا اول تا سوم شدند .

در رشته انشاء نماز محمد ممشلو از کوشا ، حسن بلنجابی از تلاش و رضا کوهستانی از کوشا به عناوین برتر دست یافتند . در رشته نهج البلاغه هاشم سنچولی و علی اصغر برماسی از تلاش اول و دوم شدند .

در صحیفه سجادیه رضا گزمه  و هادی رضایی از تلاش و در رشته احکام حسن بلنجابی از تلاش ، محمد ممشلو از کوشا و رضا کوه نشین از کوشا رتبه های برتر را کسب نمودند .

همچنین مسابقات قرآن ، عترت ونماز دانش آموزان پسر ناشنوا در رشته های احکام ، نماز و صحیفه سجادیه در مرکز ارشاد گرگان برگزار گردید .

در این مسابقات در رشته احکام محسن بامری زاده ، حسین دانایی و رضا ملکان عناوین اول تا سوم را بدست آوردند. در رشته نماز سعید شاهکل نژاد ، رضا ملکان وعلی عسکری و در رشته صحیفه سجادیه سعید شاهکل نژاد مقام های برتر را بدست آوردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار