معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان بر عدم دامن زدن و ایجاد فضای دوقطبی کاذب، در آستانه انتخابات تأکید کرد.
کد خبر: ۳۹۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 12 March 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان بر عدم دامن زدن و ایجاد فضای دوقطبی کاذب، در آستانه انتخابات تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در آخرین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان در سال 95 که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده اند که نباید مردم را به خودی و غیرخودی تقسیم کنیم و اگر این نگاه در بین مسئولین و نهادهای نظام حاکم شود، از درون خودزنی کرده ایم.

رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان، افزود: اینکه مردم در انتخابات یا راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس حضور درخشان و چشمگیر دارند، به دلیل اعتمادی است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، نباید کاری کنیم که با صف بندی های سیاسی، این اعتماد کمرنگ شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی با یک جریان سیاسی همفکر و همسو نیست که نباید با تخریب حاکمیت، نظام را هدف قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: متأسفانه این روزها شاهدیم که عده ای همسو با رسانه های معاند بویژه صدای امریکا، با قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در کنار هم به دنبال ایجاد سناریوی تضاد بین گفتمان رهبری و رئیس جمهور هستند.

طهماسبی تصریح کرد: دولت ها و رؤسای جمهور روزی می آیند و روزی هم می روند اما شأن و جایگاه ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند است و نباید خدشه ای به آن وارد شود.

وی اضافه کرد: وقتی که جوان دانشجوی ما سخنان و رفتار دوگانه برخی از مسئولین را می بیند نسبت به حقانیت نظام دچار شبهه می شود و این آسیبی است که ما مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان با بیان اینکه برخی از حرف های پشت تریبون دشمن شاد کن شده است، گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات و ایجاد شور سیاسی و اجتماعی تب دعوت از سخنران در دانشگاههای ما بالا می رود، باید توجه داشته باشید که سخنرانی را که دعوت می کنید به گونه ای سخن بگوید که برای نظام هزینه ایجاد نکرده و فضای استان را با چالش مواجه نکند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: هرگونه تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی ممنوع است و هیچ سخنرانی نمی تواند از کاندیدایی خاص تا ایام رسمی تبلیغات نام ببرد.

طهماسبی تأکید کرد: مسئولان دانشگاه از طریق حراست و انتظامات، از ورود افراد غیر دانشجو در همایش ها و محافل سیاسی دانشجویی جلوگیری کنند.

وی در پایان خواستار حساسیت بیشتر مسئولان دانشگاه و اساتید روی موضوع خرید و فروش پایان نامه های دانشجویی شد.

در ابتدای این جلسه نیز سید علی میرباقری دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان گفت: از ابتدای سال 95 - 61 مصوبه درکمیسیون دانشجویی استان داشته ایم که حدود 70 درصد آنها تاکنون پیگیری و اجرا شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار