مدیرکل گردشگری گلستان:
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان گفت: برای معرفی ظرفیت های بی نظیر استان به مردم روسیه، فرصت حضور فعالان گردشگری گلستان در همایش ها و نمایشگاه های گردشگری روسیه فراهم شود.
کد خبر: ۳۹۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 09 March 2017
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان گفت: برای معرفی ظرفیت های بی نظیر استان به مردم روسیه، فرصت حضور فعالان گردشگری گلستان در همایش ها و نمایشگاه های گردشگری روسیه فراهم شود.

ابراهیم کریمی شامگاه چهارشنبه در آخرین نشست هیات تجاری رسانه ای روسیه در اتاق بازرگانی گرگان اظهار داشت: توسعه این ارتباطات جهت شناخت و معرفی ظرفیت طرفین موثر است، لیکن باید فرصتی فراهم شود که سرمایه گذاران و فعالان حوزه گردشگری گلستان بتوانند توانمندی ها و قابلیت های بالقوه استان را در نمایشگاه های کشور روسیه عرضه نمایند.

وی با بیان اینکه ما از نظرات و پیشنهادات سرمایه گذران روسی در قبال حضور فعال در حوزه گردشگری گلستان استقبال می کنیم، افزود: طرف مقابل نیز امکان حضور تورهای مسافرتی گردشگری را در ایران فراهم کند.

کریمی به تعامل نزدیک دستگاه های اجرایی استان گلستان در خصوص حمایت از صنعت گردشگری اشاره کرد و آن را فرصتی مغتنم برای سرمایه گذاران در حوزه گردشگری عنوان کرد. 

وی همچنین به اقلیم ها و قوم های مختلف در استان اشاره کرد و اظهارداشت: نامگذاری گلستان به عنوان ایران کوچک و نگارستان ایران به همین دلیل است و در این منطقه می توان در کمتر از نیم ساعت از داخل برف و کوهستان به بیابان و کویر و یا جنگل و دریا رسید که این موضوعی جذاب برای گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان با یادآوری برگزاری همه ساله جشنواره اقوام در گلستان به هیات روسی پیشنهاد داد که هیاتی از روسیه در زمان برگزاری این نمایشگاه و جشنواره با حضور در گلستان از این توانمندی و فرصت مطلع شوند.

استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران با کشور ترکمنستان ،دریای خزر و استان های مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.

سفر هیات رسانه ای - تجاری روسیه به گلستان چهار روزه بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار