معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: انجام هرگونه تبلیغات از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها به نفع له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری که جنبه رسمی و دولتی دارد ممنوع است و فعالیت کارمندان نیز در ساعات اداری و استفاده از وسایل وزارتخانه و ادارات دولتی به نفع کاندیداها ممنوع می باشد.
کد خبر: ۳۹۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 08 March 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در خصوص تبلیغات و محدودیت های قانونی ادارات دولتی به استناد قانون ماده ۶۸ انتخابات ریاست جمهوری گفت: انجام هرگونه تبلیغات از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها به نفع له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری که جنبه رسمی و دولتی دارد ممنوع است و فعالیت کارمندان نیز در ساعات اداری و استفاده از وسایل وزارتخانه و ادارات دولتی به نفع کاندیداها ممنوع است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مدیران دستگاهها از هرگونه اقدامی که شائبه حمایت و جانبداری از کاندیدای خاصی را تداعی می کند خودداری کنند و باتوجه به ثبت نام کاندیداها و حجم کار ستاد انتخابات مدیران لازم است در جلسات فرمانداری حضور موثرداشته باشند.

عبدالقدیر کریمی در آخرین جلسه شورای اداری سال 96 با تبریک هفته درختکاری و منابع طبیعی از کارهای نو و متفاوت شورا، شهرداری، منابع طبیعی و ادارات و تشکل ها در اجرای طرح درختکاری قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد: با این اقدامات در سالهای آتی شاهد سرسبزی شهر گنبدکاووس خواهیم بود.

وی با اشاره به تمهیدات ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروز افزود: طرحهای ویژه ای در حوزه صنایع دستی و گردشگری با پیگیری استاندار محترم و اداره کل میراث فرهنگی در شهرستان گنبدکاووس در حال انجام است. وی نقش شهرستان گنبدکاووس را از لحاظ شاخصه های گردشگری در سطوح بالای استانی کشوری دانست و گفت: مدیران ایام نوروز آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران نوروزی داشته باشند.

کریمی همچنین با اشاره به نامه فدراسیون مبنی بر اتمام دوره واگذاری مجموعه سوار کاری به مردم گنبدکاووس خطاب به نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : مجموعه سوارکاری برای مردم گنبد بسیار مهم است و مدیریت مجموعه سوارکاری حق مشروع و قانونی مردم گنبدکاووس است .

وی به ادارات شهرستان در خصوص تسویه حساب با شهرداری و دیگر دستگاههای خدمات رسان تاکید کرد و با اشاره به لزوم حل مسائل مردم در ادارات گفت: برای نقاط مرزی بویژه در بخش آبرسانی هم خدمات بیشتری به مردم داده شود.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار