مدیر آموزش و پرورش رامیان:
مدیر آموزش و پرورش رامیان گفت: در این شهرستان 150 آموزشگاه وجود دارد که 40 درصد آن وضعیت مطلوب ندارد و نیاز به بازسازی دارد.
کد خبر: ۳۸۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 23 February 2017
مدیر آموزش و پرورش رامیان گفت: در این شهرستان 150 آموزشگاه وجود دارد که 40 درصد آن وضعیت مطلوب ندارد و نیاز به بازسازی دارد.

اسدالله صادقلو با قدردانی از کمک های خیرین مدرسه ساز افزود: تاکنون افراد خیر و نوعدوست، 18 باب مدرسه و یک کانون فرهنگی و هنری درشهرستان رامیان احداث کرده اند.

وی افزود: استفاده از کمک های خیرین یکی از راهکارهای بازسازی مدارس این شهرستان است و برای تداوم جذب کمک های خیرین تلاش می شود. 

فرماندار رامیان نیز از کمک 2 میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز برای احداث مدرسه 'ام سلمه' روستای تاتار سفلی از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

 جواد صادقلو اظهار داشت: این میزان کمک خیرین روز گذشته (چهارشنبه) درحاشیه برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در روستای تاتار سفلی توسط خیرین جمع آوری شد.

وی افزود: پس از اعلام کمک های مالی خیرین، بلافاصله عملیات اجرایی مدرسه 9 کلاسه این روستا با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان، امام جمعه و برخی مسئولان رامیان آغاز شد.

در حاشیه جشنواره خیرین مدرسه ساز رامیان در روستای تاتار سفلی، نمایشگاه صنایع دستی، غذاهای سنتی و تولیدات صنایع دستی دانش آموزان نیز برپا شده بود.

آموزش و پرورش رامیان افزون بر 15 هزار دانش آموز دارد که از این تعداد 400 نفر آنان در روستای تاتار سفلی مشغول به تحصیل هستند. 

شهرستان رامیان در شرق استان گلستان با افزون بر 85 هزار نفر جمعیت، دارای 2 بخش مرکزی و فندرسک، چهار شهر رامیان، دلند، خان ببین و تاتار علیا، چهار دهستان، 61 آبادی مسکونی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار