طی حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بهزاد عسگریان به عنوان مدیر میراث فرهنگی شهرستان گمیشان منصوب شد.
کد خبر: ۳۸۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 22 February 2017
طی حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بهزاد عسگریان به عنوان مدیر میراث فرهنگی شهرستان گمیشان منصوب شد.

در مراسمی با حضور مهندس کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، امیر شیر توماج فرماندار شهرستان ،بهزاد عسگریان  بعنوان مدیراداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گمیشان منصوب و از خدمات زلیخا قرنجیک مدیر اسبق این اداره  تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم مهندس کریمی به چند مورد که در شهرستان گمیشان حایز اهمیت است اشاره کرد و گفت: یکی از مهنترین موضوعات، بافت تاریخی و ارزشمند گمیشان است که مربوط به اواخر دوره قاجار می باشد و نیاز به توجه و رسیدگی خاص دارد.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت بالای صنایع دستی یادآورشد: محصولات هنرمندان صنایع دستی گمیشان باید توسط دستگاههای اجرایی این شهرستان مورد حمایت  قرار بگیرد.

کریمی همچنین با اشاره به ایجاد موزه صید و صیادی یادآور شد: احداث این موزه امسال در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و برای ایجاد آن اعتبار در سر فصل اعتبارات در نظر گرفته شده است.

مهندس کریمی در ادامه با بیان اینکه ساماندهی سواحل گمیشان امری مهم است خاطر نشان کرد: ساماندهی سواحل استان علی الخصوص گمیشان در دستور کار مدیران ارشد استانی است و از همین نگاه این اداره کل هم در نظر دارد در صورتی که زمین در اختیاراداره کل میراث فرهنگی قرار بگیرد، زیرساخت های لازم را در این منطقه ایجاد نماید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار