قائم مقام کمیته امداد گلستان:
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه ۴۷ هزار و ۶۵ صندوق صدقه در شهرستان گرگان وجود دارد، گفت: ۱۷۹ میلیون تومان در هر ماه از این صندوق صدقات کمک‎های مردمی جمع‌آوری می‎شود.
کد خبر: ۳۸۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 22 February 2017
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه ۴۷ هزار و ۶۵ صندوق صدقه در شهرستان گرگان وجود دارد، گفت: ۱۷۹ میلیون تومان در هر ماه از این صندوق صدقات کمک‎های مردمی جمع‌آوری می‎شود.

محمدرضا اسفندیاری صبح امروز در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: در ابتدای سال 1394 مقام معظم رهبری اساسنامه جدید کمیته امداد را ابلاغ کردند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعات در این اساسنامه تسریع به خدمات‎رسانی به محرومان و حذف بروکراسی‎های اداری برای خدمات‎رسانی بود.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) گلستان با بیان اینکه در اساسنامه جدید به بحث نیکوکاری تاکید شده است، افزود: بخشی از خدماتی که به محرومان می‎دهیم از بحث‎های نیکوکاری است و بخش قابل توجه‎ای از اعتبارتی که ما به محرومان اختصاص می‎دهیم از بودجه دولتی است.

اسفندیاری با بیان اینکه سال به سال سنوات دولت و مجلس شورای اسلامی بهتر شده و در چند وقت گذشته مصوبه‎ای در شورای اسلامی داشتیم که مستمری مددجویان بر اساس آن رشد قابل توجه‎ای داشت، گفت: در حال حاضر یک خانواده یک نفره را 50 هزار تومان و یک خانواده 5 نفره را 100 هزار تومان مستمری می‎دهیم که این عدد به 5 برابر افزایش پیدا کرد.

وی افزود: به دنبال این هستیم که وضعیت گرگان را در بحث توسعه خدمت‎رسانی گسترش دهیم و بر این اساس اداره یک، دو و سه را در شهر گرگان راه‎اندازی کردیم و به دنبال این هستیم که خیلی سریع این اقدام انجام شود.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) گلستان ادامه داد: در اداره یک گرگان همکاران صرفا به خانواده‎های دارای سرپرست زن تا 50 سال اختصاص داده شده و تعداد قابل توجه‎ای از مددکاران ما در این اداره خانم هستند تا راحت‎تر برای خدمات‎رسانی ارتباط برقرار کنند.

اسفندیاری با بیان اینکه اداره منطقه 2 در روستاهای غرب و مددجویان مرد در شهرستان گرگان را پوشش می‎دهد، افزود: اداره منطقه سه کمیته امداد امام(ره) در شهرستان گرگان برای روستاهای شرق استان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: 9 هزار و 920 خانوار را در شهر گرگان تحت پوشش کمیته امداد قرار  دارند که تعداد آنها بیش از 16 هزار نفر می‎رسد.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) گلستان  با بیان اینکه 47 هزار و 65 صندق در معابر و منازل و ادارات در شهرستان گرگان برای جمع‎آوری کمک‎های مردمی وجود دارد، افزود: 179 میلیون تومان در هر ماه از این صندوق صدقات کمک‎های مردمی جمع‌آوری می‎شود.

اسفندیاری با بیان اینکه بیش از 2 هزار دانش‎آموز در شهر گرگان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، افزود: مردم شهرستان گرگان در جشن نیکوکاری سال گذشته 174 میلیون تومان کمک داشتند که بین مددجویان توزیع شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار