دبیر کمیته علمی و اجرایی سومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی:
دبیر کمیته علمی و اجرایی سومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی از ارسال ٥٠٨ اثر به دبیرخانه جشنواره و داوری آن خبر داد و گفت: برگزیدگان آثار چهارم اسفند اعلام می‌شوند.
کد خبر: ۳۸۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 22 February 2017
دبیر کمیته علمی و اجرایی سومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی از ارسال ٥٠٨ اثر به دبیرخانه جشنواره و داوری آن خبر داد و گفت: برگزیدگان آثار چهارم اسفند اعلام می‌شوند.

طیبه تجری در مراسم افتتاح نمایشگاه مدو لباس ایرانی اسلامی، افزود: بخش دوخت شامل آثار تولیدی پوشاک مانتو اجتماع و مجالس، پوشش سر شامل چادر و مقنعه و بخش طراحی شامل طراحی مانتو و پوشش سر، است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای مائده گرگان ادامه داد: در بخش علمی مقالات، پایان‌نامه‌ها با محور طراحی لباس و گرایش‌های آن، عکاسی، تصویرسازی، بازاریابی و اقتصاد مقاومتی، جامعه‌شناسی و روانشناسی بهداشت پوشاک و برندسازی و تبلیغات را شامل می‌شود.

وی به گشایش نمایشگاه مدو لباس اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دوم تا هشتم اسفندماه در دانشگاه مائده دایر است.

تجری معرفی مدل‌های پوشش ایرانی اسلامی بانوان، افزایش توسعه و خلاقیت و نوآوری در مد و لباس ایرانی اسلامی و ایجاد تعامل بین طراحان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان را از اهداف جشنواره برشمرد.

دبیر کمیته علمی و اجرایی سومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی بابیان این نکته که طراحان قوی در جامعه داریم، افزود: متأسفانه هیچ‌گاه طراح‌های آن‌ها به تولید نمی‌رسد همچنین تولیدکنندگانی داریم که آثار تولیدی‌شان به‌درستی عرضه نمی‌شود.

وی ادامه داد: با کمک این جشنواره ارتباط بین طراحان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پوشاک به‌درستی انجام خواهد شد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای مائده گرگان در خاتمه خاطرنشان کرد: هدف مراکز علمی و دانشگاه‌ها، تربیت طراحان پوشاک است اما مشکلاتی وجود دارد که اکثر این طراحان به بازار تولید معرفی نمی‌شوند.

گفتنی است آئین اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی چهارم اسفندماه در سالن اجتماعات دانشکده مائده برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار