دکتر حسین پور:
دکتر حسین پور درجلسه کمیته راهبردی ضمن تقدیر از مجموعه همکاران روابط عمومی استان به جهت اجرای بسیار خوب برنامه های دهه فجر، جشن انقلاب و روز پرستار، تاکید کرد که همواره اثبات شده که حضور وهمراهی خانواده ها در برنامه های سازمانی موجب تقویت وبهبود عملکرد همکاران شده است.
کد خبر: ۳۸۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 21 February 2017
دکتر حسین پور درجلسه کمیته راهبردی ضمن تقدیر ازمجموعه همکاران روابط عمومی استان به جهت اجرای بسیار خوب برنامه های دهه فجر، جشن انقلاب و روز پرستار، تاکید کرد که همواره اثبات شده که حضور وهمراهی خانواده ها در برنامه های سازمانی موجب تقویت وبهبود عملکرد همکاران شده است.

دراین جلسه که جمعی از روسا وکارشناسان ارشد ستاد مدیریت درمان حضور داشتند معاون مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: تا پایان سال برنامه های مهمی در زمینه پیگیری مراکز جدید، اعتبار بخشی، حذف دفترچه ها، هتلینگ، برنامه های عملیاتی و ... که باید با همت و توان جمعی به نتیجه برسانیم.

در این جلسه میرکریمی رئیس وکارشناس ارشد بودجه و مسئول پیگیری هتلینگ دراستان گزارشی در خصوص پیشرفت کار دردو بیمارستان استان ارائه کرد و بزرگترین مشکل و چالش را کمبود نقدینگی دانست.

امین پور کارشناس تغذیه مدیریت درمان استان نیز گزارشی مقایسه ای و کمی از وضعیت تغذیه دو بیمارستان استان ارائه کرد و افزود : بر اساس آخرین استانداردهای جهانی سه نوع آلودگی درمواد غذایی که عبارتند از آلودگی میکروبی ، شیمیایی و فیزیکی در دو بیمارستان تحت کنترل است و درشش ماهه نخست سالجاری با شرایط کیفی مناسب درهربیمارستان 75 هزار پرس غذا سرو شده است.

وی همچنین به بررسی مواد غذایی مهم از جمله میزان مصرف روغن، قند وشکر، گوشت، مرغ، ماهی، حبوبات،‌ سبزیها، لبنیات، مغزها و... پرداخت و تاکید کرد که بر اساس دستورالعملهای سازمانی که منطبق بر استانداردهای جهانی است میزان مصرف مواد غذایی مختلف را مدیریت می نماییم.

در ادامه مقرر شد گزارشی جامع به شیوه کیفی از وضعیت غذایی دو بیمارستان نیز تهیه شود تا مکمل این بررسی کمی باشد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار