فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان گفت: تكريم ارباب رجوع و مردم داري موجب تقويت مشاركت همگاني در تامين امنيت مي شود.
کد خبر: ۳۸۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 21 February 2017
فرمانده انتظامي استان گفت: تكريم ارباب رجوع و مردم داري موجب تقويت مشاركت همگاني در تامين امنيت مي شود.

سردار "علي اكبر جاويدان" در کمیسیون شورای عالی تحول کوپ که در شهرستان مینودشت برگزار شد ابراز داشت: هدف و کانون تمرکز کمیسیون تحول ،رضایت مندی شهروندان و ارتقاء کار آمدی پلیس است.

اين مقام ارشد انتظامي استان با تاكيد بر ارتقاء سطح بنيه اعتقادي كاركنان و تقويت باورهاي ديني و اعتقادي،‌ تصريح كرد:‌ همه فرماندهان و مديران در نظارت و صيانت از كاركنان مسئول و بايد به اين امر مهم توجه ويژه اي داشته باشند.

وي با بيان اينكه تشديد مبارزه و مقابله با هرگونه ناامني ازجمله سرقت، بايد اولويت اول كاري کلانتري و پاسگاه‌ها باشد، افزود: براي پيشگيري از جرايم بايد برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشيم.

سردار جاویدان تصريح کرد: با برنامه‌ريزي و مديريت زمان و منابع مي‌ توان از حداکثر توان ، امکانات و تجهيزات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان بهره برد و امکانات و نيروي انساني در خدمت اجراي صحيح ماموريت و ايجاد امنيت مطلوب قرار گيرد.

فرمانده انتظامی استان با بيان اينکه اخلاق مداري يکي از اصول اساسي فرماندهان و مسئولان در يگان‌ها محسوب می شود، خاطر نشان کرد: کلانتري ها و پاسگاه ها به جهت بيشترين ارتباط با مردم  بايد اخلاق را در يگان خود نهادينه کنند.

وي با تأکيد بر اصل مردم داري و تکريم ارباب رجوع و رعايت حقوق شهروندي از سوي مأموران پليس، اظهار داشت: رعايت اين مؤلفه ها باعث عزت و اقتدار نيروي انتظامي در جامعه و تقويت مشارکت همگاني مردم با پليس مي شود.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه با تاکید بر اینکه کلانتري و پاسگاه ها به عنوان ويترين ناجا به حساب می آیند، خاطر نشان کرد: حسن رفتار در برخورد با مردم از اولويت هاي کلانتري ها و پاسگاه ها به شمار مي رود و كاركنان ضمن اهتمام به رعايت مسائل معنوي نسبت به رعايت وضعيت ظاهري توجه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار