گزارشات رسیده حاکی از این است که در جریان این عملیات 3 نفر با هویت مشخص دستگیر و برای طی کردن مراتب قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.
کد خبر: ۳۸۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸ 20 February 2017
با همت و تلاش نیروی انتظامی 1070 سکه عتیقه در شهر دیشموک کشف شد.

بنا بر اطلاعات موثق رسیده به این پایگاه خبری، نیروی انتظامی دیشموک در عملیاتی تیزهوشانه و حساب شده از ساعت 12 الی 2عصر امروز 1070 سکه عتیقه را در جریان معامله چند شخص، کشف و ضبط کردند.

گزارشات رسیده حاکی از این است که در جریان این عملیات 3 نفر با هویت مشخص دستگیر و برای طی کردن مراتب قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

گفتنی است 70 سکه عتیقه در منزل یکی از طرفین در شهر دیشموک و یکهزار سکه دیگر در منزل شخص دیگر از این سه نفر در جریان معامله واقع در فارتق( امامزاده میرسالار(ع) کشف شده است.

در پی گزارش مردمی مبنی بر مشکوک بودن رفت و آمد به منزل مسکونی در یکی از روستاهای تابعه بخش دیشموک مأموران میراث فرهنگی بلافاصله به محل اعزام شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی پس از اطمینان از وجود سکه‌های عتیقه در منزل مسکونی واقع در روستای دره زرد فارتق به عنوان مشتری خرید سکه‌ها وارد عمل شدند.

زمان افزود: در این معامله ساختگی مأموران موفق شدند یک هزار و 22 سکه تاریخی از منزل این فرد ضبط کنند.

این مسؤول با بیان اینکه نظیر چنین اتفاقی همزمان در یکی از منازل شهر دیشموک روی داد،گفت: از این منزل مسکونی هم تعداد 50 سکه کشف و ضبط شده است.

زمان با بیان اینکه قدمت تاریخی این سکه‌ها پس از بررسی کارشناسی مشخص خواهد شد گفت: در جریان این موضوع دو نفر دستگیر و به مراجعه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/


منبع: کهگیلویه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار