تیم جهان پیشرو دامون گلستان با هدف کسب مدال طلا و دریافت سهمیه تیم ملی به مسابقات قهرمانی کشوری در جزیره قشم اعزام می شود.
کد خبر: ۳۸۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 19 February 2017
تیم جهان پیشرو دامون گلستان با هدف کسب مدال طلا و دریافت سهمیه تیم ملی به مسابقات قهرمانی کشوری در جزیره قشم اعزام می شود.

پیمان میرآبی اظهار کرد: این رقابت ها اواخر این هفته در قشم آغاز می شود و گلستان در سه رده سنی امیدوار به کسب عنوان قهرمانی است.

وی بیان کرد: سید محمد حسینی و محسن سوخته سرایی در رده سنی امید؛ سید جواد حسینی در رده سنی جوانان و بابک اخیگان در رده سنی بزرگسالان با مربیگری رضا کیانی و سرپرستی امیر احدی توانایی های خود را در این رشته به نمایش می گذارند.

دبیر هیات ورزش های سه گانه گلستان افزود: تمرینات نفرات اعزامی تیم جهان پیشرو دامون از مدتی قبل آغاز شد و نماینده گلستان با حداکثر آمادگی و دفاع از اعتبار ورزش استان در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

میرابی ادامه داد: نفرات برتر این رقابت ها با نظر کادر فنی به مسابقات آسیایی اندونزی اعزام می شوند که می کوشیم بیشترین سهمیه تیم ملی را ورزشکاران گلستانی کسب کنند.

وی گفت: ورزش سه گانه در استان گلستان با توجه به ظرفیت های انسانی و تلاش هیات در تامین امکانات در حال پیشرفت و قرار گرفتن بر سکو رقابت های قهرمانی کشور است.

به گفته وی؛ توجه به شناسایی استعدادها در رده های سنی پایه و حمایت ویژه از مربیان برای حضور مداوم در این بخش و شناسایی چهره های جدید ورزش های سه گانه از برنامه های این هیات است.

میرابی ادامه داد: هم اینک رشته سه گانه در گرگان ،گنبدکاووس ،علی آبادکتول ،بندرترکمن و بندرگز فعال تر از بقیه شهرهای استان در زمینه استعدادیابی و شناسایی چهره های جدید فعالیت دارد و تلاش می کنیم در بقیه نقاط گلستان هم زمینه مشارکت علاقمندان به این رشته فراهم شود.

ورزش سه گانه یا تری اتیلن یک ورزش ترکیبی شامل 1500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دو صحرانوردی است که ورزشکاران با انجام سه مرحلهٔ استقامتی با یکدیگر رقابت می کنند.

در استان گلستان بیش از 120 ورزشکار زن و مرد این رشته را به صورت سازمان یافته و حرفه ای دنبال می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار