مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: پروژه آب شیرین کن بندرترکمن و گمیشان با اعتبار 30 میلیارد تومان بزودی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۸۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 19 February 2017

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: پروژه آب شیرین کن بندرترکمن و گمیشان با اعتبار 30 میلیارد تومان بزودی به بهره برداری می رسد.

محمد هادی رحمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان، افزود: 95 درصد عملیات اجرایی این پروژه انجام شده و مابقی بزودی پایان می یابد.

وی با اشاره به طرح های افتتاح شده در دهه فجر گفت: در دهه فجر پروژه های آب و فاضلاب استان با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

رحمتی افزود: آبرسانی به شهر گالیکش با اعتبار 23 میلیارد تومان، آبرسانی به مینودشت با اعتبار 11 میلیارد تومان و آبرسانی به علی آبادکتول با اعتبار 13 میلیارد تومان از پروژه های به بهره برداری رسیده در دهه مبارک فجر بوده است.

مطالعات سد شصت کلا با هدف تامین آب شرب گرگان به پایان رسیده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان در خصوص سد شصت کلا، گفت: مطالعات این سد با هدف تامین آب شرب گرگان به پایان رسیده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه به ازای هر مشترک، باید یک مترمکعب مخزن ذخیره آب داشته باشیم، گفت: در حال حاضر با کمبود مخزن آب مواجه هستیم و 207 هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب داریم و به 94 هزار مترکعب مخزن دیگر نیاز است که در صورت تامین اعتبار در سالهای آینده این مخازن احداث می شود.

به گفته وی، آب با قیمت ۲۵۰ تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و این در حالی است که قیمت تمام شده یک متر مکعب آب حدود هزار تومان است که و زیان ۷۵۰ تومانی شرکت آب و فاضلاب بابت  سرویس دهی است.

استفاده از آب شرب در کارواش ها ممنوع است 

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان در خصوص آب مورد استفاده در کارواش‌ها یادآور شد: تمامی کارواش‌ها باید از آب قنات‌ها و چاه‌های سطحی استفاده کنند و اجازه استفاده از آب شرب را ندارند و در صورت مشاهده با آنها برخورد قانونی و پلمپ می شوند.

رحمتی با اشاره به کاهش بارندگی و خشکسالی در سالهای اخیر از مردم استان خواست در مصرف  آب صرفه جویی کنند و قدر این نعمت الهی را بدانند.

وی افزود: شماره تماس 122 بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار