امام جمعه گرگان:
بهمن را فقط یک حضور چند صد هزار نفره معرفی می کردند، اما همان ها نسبت به حضور میلیونی ملت ایران در این راهپیمایی اذعان دارند.
کد خبر: ۳۷۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 18 February 2017
بهمن را فقط یک حضور چند صد هزار نفره معرفی می کردند، اما همان ها نسبت به حضور میلیونی ملت ایران در این راهپیمایی اذعان دارند.
 
وی با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات زیاد به خصوص تنگناهای اقتصادی، همواره در صحنه حضور دارند و نظام را تنها نمی گذارند، خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی نشان داد که مردم همچنان به اصول انقلاب، پایبند هستند و حضورشان دلبستگی به آرمان های امام راحل را نشان داد.
 
نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: بعد از اراده ذات اقدس الهی، نخستین چیزی که انقلاب ما را بیمه می کند دعای مردم است.
 
نورمفیدی ادامه داد: حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی، پیام هایی برای مسئولین داشت، مردم با حضورشان نشان دادند در جایی که لازم باشد از انقلاب خود حمایت می کنند، اما از خواسته ها و مطالبات خود نمی گذرند.
 
به گفته وی، اختلاف سلیقه در همه جا و بین تمامی احزاب وجود دارد، اما باید همدیگر را تحمل کنیم و همچنین یک جناح نباید خود را حق مطلق بداند و دیگری را باطل معرفی کند، احزاب باید تلاش کنند در کنار اختلاف سلیقه، سعه صدر هم داشته باشند.
 
نماینده مردم استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هفته آینده در استان، ویژه برنامه های هفته قران و عترت برگزار می شود، اظهار کرد: باید تلاش کنیم، نتیجه برگزاری این جشنواره ها و برنامه های قرآنی، نزدیکی مردم به قرآن باشد.
 
نورمفیدی ادامه داد: در همه کشورها، جرایمی وجود دارند و با مجرم ها هم برخورد می شود، در کتاب مقدس ما هم برخی جرم ها تعریف شده و برایش مجازاتی در نظر گرفته شده است مانند بی حجابی، اما ممکن است برخی افراد در جامعه آنها را جرم تلقی نکنند.
 
به گفته وی، هیچکس جز ذات اقدس الهی، سزاوار تعیین جرم و مجازات نیست.
 
امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با قرائت بخشی از خطبه 175 نهج البلاغه گفت: ما باید در مسیر زندگی، قرآن را مبنای حرکت خود قرار دهیم و حق بندگی را درست بجا آوریم یعنی انسان باید در عباداتش، قصد قربتو  اخلاص داشته باشد و نماز خواندن و روزه گرفتنش تنها با انگیزه الهی باشد.
 
نورمفیدی افزود: خوارج در حالی که گمان می کردند کامل ترین دین را دارند، از راه دین خارج شدند، آنها مجسمه جهل و نادانی بودند؛ لذا ما هم باید تلاش کنیم از راه دین خارج نشویم و ملائکه را یاور خود کنیم.
 
وی تاکید کرد: ما نباید چیزی از خودمان به دین اضافه کنیم چراکه پیامبر برای ما دو میراث به یادگار گذاشت، یکی قرآن و دیگری اهل بیتش، باید از این دو به خوبی مراقبت و هوای نفس را از خود دور کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار