مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان:
مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: تحول در حوزه اقتصادی استان گلستان فقط با توسعه زیرساخت های گردشگری امکان پذیر است.
کد خبر: ۳۷۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 16 February 2017
مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: تحول در حوزه اقتصادی استان گلستان فقط با توسعه زیرساخت های گردشگری امکان پذیر است.

مهندس ابراهیم کریمی در همایش توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت های فرهنگی اقوام گفت: در راستای بین المللی شدن جشنواره فرهنگ اقوام، برگزاری این همایش یکی از مصوبات بود.

وی در ادامه به محورهای اصلی این همایش اشاره داشت و افزود: اقتصاد مقاومتی و مدیریت گردشگری پایدار، برنامه ریزی و سیاست گذاری گردشگری پایدار، ظرفیت فرهنگی اقوام در گرشگری پایدار، بوم گردی و حفاظت محیط زیست، جوامع محلی در گردشگری روستایی و عشایری، هنر و صنایع دستی، اشتغال، کارآفرینی و گردشگری پایدار، آموزش و ترویج فرهنگ گردشگری پایدار، شبکه های اجتماعی و فناوری اطلاعات در گردشگری پایدار  و نقش گردشگری در کاهش آسیب های اجتماعی از مهمترین محورهای اصلی این همایش دو روزه است.

کریمی خاطر نشان کرد:  در این همایش ۴۰ مقاله در قالب پوستر و ۱۲ مقاله به صورت شفاهی و تعدادی هم در قالب کتابچه و CD چاپ و ارایه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در ادامه به تنوع قومیتی در استان اشاره داشت و گفت: اقوام در توسعه صنعت گردشگری استان نقش بسزایی دارند و احیای سنت ها، آیین ها، بازی های بومی محلی، آداب و رسوم باعث ایجاد گردشگری پایدار در منطقه خواهد شد.

گفتنی است در این همایش 250 مقاله به دبیرخانه  ارسال که از این تعداد 189 مقاله پذیرفته شد.

همچنین۲۲ مقاله ارسال شده به همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار به زبان انگلیسی ارائه شده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار