معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی گردشگری گلستان استفاده شود.
کد خبر: ۳۷۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 16 February 2017
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی گردشگری گلستان استفاده شود.

قدرت دائمی در نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی، افزود: با توجه به کاربرد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در اطلاع‌رسانی از این فضا هم برای معرفی امکان گردشگری استفاده می‌شود.

وی سازمان تبلیغات اسلامی، صداوسیما، جمعیت هلال‌احمر، اداره کل هواشناسی، رسانه‌های استان و شهرداری گرگان را به‌عنوان اعضای کمیته اطلاع رسانی تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی معرفی کرد و افزود: مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قرارگرفته است.

دائمی در توضیح اهداف این کمیته، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای استقرار در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی متمرکز و مشترک و پرهیز از موازی کاری و ایجاد پایگاه‌های مستقل، اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی برنامه‌های فرهنگی و سایر امکانات و تمهیدات برای مردم، برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت رادیو در اطلاع‌رسانی و توزیع اقلام تبلیغاتی موردنیاز میهمانان از قبیل بروشور، شعارنوشته، تراکت اطلاع‌رسانی در ستادهای اسکان ازجمله وظایف کمیته اطلاع‌رسانی تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی است.

وی در ادامه به اهمیت صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: امروز صنعت گردشگری یکی از صنعت‌های روز دنیا محسوب می‌شود که می‌تواند برای کشورهای کمتر توسعه‌یافته اشتغال پایدار را به همراه داشته باشد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یکی از راه‌های توسعه گردشگری در همه کشورها را ارتباط با شبکه‌های جهانی توریست اعلام و افزود: امروز نظام استکباری با شیوه‌های مختلف سعی دارد تا ایران را یک چهره بحران‌زا معرفی کند و برای مقابله با آن باید با علم گردشگری وارد عمل شویم.

وی بابیان اینکه یکی از راه‌های توانمندسازی بخش خصوصی تقویت صنعت گردشگری است، تصریح کرد: برای توسعه گردشگری ابتدا باید از توریسم و گردشگری شهری آغاز کرد.

دائمی در خاتمه با اشاره به اینکه ماندگاری مسافر در استان باعث خواهد شد تا صنعت اقتصادی در استان رشد پیدا کند، اظهار کرد: این کمیته می‌تواند با استفاده از امکانات موجود استان را به‌خوبی به گردشگران و توریست معرفی کند تا شاهد تحول بزرگی در رونق اقتصاد استان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار