از سوی سردار امیر رحمت الهی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اعلام شد: یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گلستان در بین 31 استان کشور رتبه برتر را کسب کرد.
کد خبر: ۳۷۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 14 February 2017
 از سوی سردار امیر رحمت الهی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اعلام شد: یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گلستان در بین 31 استان کشور رتبه برتر را کسب کرد.

سردار امیر رحمت الهی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور با اعلام این خبر افزود: استان گلستان در فرآیند جلب مشارکت های مردمی و بخش های مختلف جامعه مدنی و تشکیل انجمن های میراث فرهنگی در شهرها رو روستاها موفق عملکرده و توانسته از این ظرفیت در جهت حفظ، احیا و حفاظت از آثار و ابنیه های تاریخی استفاده نماید.

 وی همچنین در ادامه به موضوع تشکیل انجمن های میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: مدیریت میراث فرهنگی استان گلستان با تشکیل و برگزاری موفقیت آمیز جلسات و همایش ها توانسته ارتباط نزدیک و دوسویه ایجاد و از این ارتباط در جهت حراست از آثار تاریخی استان استفاده نماید.

 سردا رحمت الهی با ارسال لوحی از تلاش ها و پیگیری های مجدانه مهندس ابراهیم کریمی تقدیر کرد.
 
متن لوح بدین شرح می باشد:
 برادر گرامی جناب آقای ابراهیم کریمی
 مدیر کل محترم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
 خدمت بی منت به مردم، روای پر افتخاریست بر دوش خدمتگذاران صدیق و خدا جوی که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده تا با عمل خاضعانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بردارند.
 بدینوسیله برخود لازم می دانم، ضمن ارج نهادن به تلاش های مجدانه و بی دریغ جنابعالی که با بهره گیری خردمندانه از دانش و تجارب خود در فرآیند جلب مشارکت های مردمی و بخش های مختلف جامعه مدنی در جهت صیانت از آثار تاریخی فرهنگی میهن عزیزمان، گام های موثری برداشته اید سپاسگزاری نمایم.
 توفیق روز افزون شما را جهت ارایه خدمات افزونتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور
 سرتیپ دوم پاسدار امیر رحمت الهی
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار