معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برپایی جشنواره‌های فرهنگی، هنری با موضوع دینی را سبب جریان سازی قرآنی دانست.
کد خبر: ۳۷۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶ 13 February 2017
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برپایی جشنواره‌های فرهنگی، هنری با موضوع دینی را سبب جریان سازی قرآنی دانست.

قدرت دائمی در آئین اختتامیه جشنواره پایان‌نامه و مقالات قرآنی، افزود: برگزاری جشنواره‌ها با موضوع دینی ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در استان را به همراه خواهد داشت.

وی از برگزاری جشنواره‌ای با موضوع پایان‌نامه و مقالات با موضوع قرآنی اظهار خرسندی کرد و گفت: قرار گرفتن علم و معنویت در کنار یکدیگر سبب ارتقا دانسته‌های علمی بشر می‌شود.

دائمی ادامه داد: این جشنواره‌ها باهدف قرابت انسان با معنویت برگزار می‌شود بر همین اساس امیدواریم در بلندمدت به این هدف متعالی دست‌یابیم.

وی به برگزاری ١٠ جشنواره فرهنگی و هنری با موضوع قرآنی در گلستان اشاره کرد و افزود: جشنواره شعر، ادبیات داستانی، نجسمی، فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی، پایان‌نامه و مقالات، سرود دانش‌آموزی و انشاء قرآنی، آواها و نغمات آئینی و مسابقات حفظ با موضوع قرآن و عترت در استان برگزارشده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از همکاری دستگاه‌هایی که در برگزاری جشنواره‌های قرآنی این اداره کل را همراهی کرده بودند قدردانی کرد و یادآور شد: اگر همکاری این دستگاه‌ها نبود قطعاً اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان قادر به برگزاری این ١٠ جشنواره نبود.

وی در خاتمه به اجرای برنامه‌های فرهنگی، و هنری در هفته قرآن و عترت در استان اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها از ٢٩ بهمن تا پنجم اسفند در گرگان اجرا می‌شود و همچنین آئین اختتامیه متمرکز جشنواره قرآن و عترت در آخرین روز جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار