طی مراسمی از برگزیدگان مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی تجلیل شد.
کد خبر: ۳۷۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 13 February 2017
طی مراسمی از برگزیدگان مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی تجلیل شد.

در این مراسم دکتر حسین پور معاون مدیر درمان استان با تاکید بر اینکه کار قرآن و نماز درچارچوب بخشنامه و دستورالعمل نمی گنجد و وظیفه ای همگانی است افزود: اکنون ما درحال اجرای اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن هستیم که جای خوشحالی دارد که در سازمان تامین اجتماعی موفق شدیم 18 دوره مسابقه را بی وقفه برگزار نماییم.

وی همچنین با تسلیت ایام فاطمیه گفت: ترویج فرهنگ قرآنی دربین همکاران نیاز به برنامه ریزیهای آموزشی دارد و استقبال وحضور حداکثری را باید هدف قرار دهیم.

دکتر حسین پور دربخشی دیگر از سخنان خود به موضوع فهم و تدبر درآیات الهی پرداخت و گفت: این مسابقات و هنرهایی که عزیزان شایستگی آن را یافته اند مرحله ای از رشد قرآنی است ولی نهایت آن نیست ومراتب بالاتری نیز مد نظر دین و شریعت هست وآن فهم دین و سپس عمل به فرامین است که باید تلاش کنیم از پوسته و ظاهر به عمق و فهوای مطالب دینی غور کنیم و بتوانیم عالم با عمل باشیم.

درادامه قلیچ لی مسئول برگزاری مسابقات گزارشی از چگونگی برگزاری و تعداد شرکت کنندگان درمسابقات ارائه کرد و از حذف رشته های اذان وتواشیح انتقاد کرد، وی افزود: در صورتی که هدف ترویج و توسعه مفاهیم بلند قرآنی باشد کاستن از رشته ها حرکت بر خلاف جهت خواهد بود.

رضوانی مسئول روابط عمومی مدیریت درمان گلستان نیز ضمن تقدیر از حضور همکاران درمسابقات و تبریک به برگزیدگان گفت: امسال اولین سالی بود که بر اساس دستورالعمل ائمه محترم جماعات هم می توانستند در مسابقات شرکت نمایند و نیز بر اساس آمار تعداد شرکت کنندگان در مدیریت درمان 16 درصد افزایش را نشان می دهد.

دراین مسابقات که به صورت استانی و بین دو بخش بیمه ای و درمان برگزار کردید هفتاد نفر از همکاران درمان و حدود سی نفر از کارکنان بخش بیمه ای و درمجموع حدود یکصد نفر در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم و در دو بخش خواهران وبرادران به رقابت پرداختند که 18 نفر به عنوان برگزیدگان این مرحله دررشته های فوق معرفی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار