مهندس صفرعلی جمال لیوانی با هدف بررسی عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک صنعتی گلستان واقع در شهرستان گالیکش از نزدیک روند پیشرفت این پروژه را مورد بازدید قرار داد.
کد خبر: ۳۷۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 13 February 2017
 مهندس صفرعلی جمال لیوانی با هدف بررسی عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک صنعتی گلستان واقع در شهرستان گالیکش از نزدیک روند پیشرفت این پروژه را مورد بازدید قرار داد.

مدیرعامل گاز گلستان با حضور درمسیر اجرای پروژه شهرک صنعتی ضمن تقدیر از مجریان این پروژه و بررسی فرآیند اجرای کارخاطر نشان کرد: اگر مشکلی در این خصوص مشاهده شود در اسرع وقت مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد تا هرچه سریعتر گاز این پروژه صنعتی به اتمام برسد.

 مهندس جمال لیوانی درهمین خصوص گفت:خوشبختانه پروژه مذکور یکی از پروژه های مهم شهرستان گالیکش است که درحال حاضر عملیات اجرایی آن 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 وی تصریح کرد:برای این پروژه صنعتی افزون بر 3372 متر شبکه اجرا خواهد شد و یک ایستگاه تقلیل فشار TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب گازنیز در نظر گرفته شده که امید واریم در زمان تعیین شده و نصب و راه اندازی خواهد شد.

 جمال لیوانی افزود:بر اساس برآورد انجام شده هزینه اجرایی وکالایی این پروژه حدود 6 میلیارد ریال تعیین شده که با فراهم بودن کلیه شرایط ، انشاء ا... در 3 ماهه اول سال 96 شاهد اتمام عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

 مدیرعامل گاز گلستان در پایان با بیان اینکه درحال حاضر درسطح استان گلستان تعداد 22 شهرک صنعتی از نعمت گازطبیعی بهره مند می باشند اظهارداشت: گازرسانی به پروژه های صنعتی از برنامه های مهم ومورد تاکید دولت بوده و این انرژی طبیعی ضمن اینکه سوخت مورد نیاز واحد های صنعتی را تامین می کند سهم بزرگی نیزدر کاهش آلاینده های زیست محیطی بهمراه داشته ونقطه عطفي در شكوفائي اقتصاد کشور بوده و بستر مناسبي نیز براي افزایش توليد و سرمایه می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار