استاندار گلستان؛
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نوع پوشش کارمندان، اظهار کرد: نوع حجاب و عفاف در دستگاه های دولتی توجیهاتی را برای مردم ایجاد می کند و رابطین سازمان های دولتی باید توجه به پوشش ها را یکی از مسائل اصلی خود قرار دهند.
کد خبر: ۳۷۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 13 February 2017
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نوع پوشش کارمندان، اظهار کرد: نوع حجاب و عفاف در دستگاه های دولتی توجیهاتی را برای مردم ایجاد می کند و رابطین سازمان های دولتی باید توجه به پوشش ها را یکی از مسائل اصلی خود قرار دهند.

دکتر حسن صادقلو در سومین همایش رابطین سازمان های دولتی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ، تصریح کرد: مسئله حجاب و عفاف موضوعی اعتقادی است و ما در قبال آن مسئولیت داریم و باید مراقب بدآموزی های بعدی و پیام های بد آن در آینده باشیم.

وی رابطین سازمان های دولتی را برون سپاری از جانب نیروی انتظامی دانست و افزود: این رابطین باید به مقتضی دستگاه خود عمل کنند و برنامه های متناسب را تدارک ببینند و با توجه به آسیب های مبتلا دستگاه خود را تحلیل کنند و برای آن نقشه راه ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید در امر امنیت هم تراز شوند، خاطر نشان کرد: در اولین گام باید رصد تغییرات به درستی صورت گیرد چراکه اگر مدیریت تغییرات بطور صحیح انجام نشود باید در آینده بحران ها را مدیریت کنیم و صد البته مدیریت بحران بسیار دشوار تر از مدیریت تغییرات است.

استاندار گلستان امنیت را مسئله ای مورد تاکید در آموزه های دینی دانست و یادآور شد: امنیت امری مقدس است و خداوند مسئله تامین و امنیت را از خانه خویش بنیان گذاری کرد و آن را مکانی امن قرار داد و ما باید به مسئله امنیت در حوزه های نظری توجه جدی داشته باشیم.

دکتر صادقلو امنیت را نیاز انسان عنوان کرد و گفت: سایه هایی در اصل، ابعاد و نتایج امنیت وجود دارد که ناشناخته است و به همین دلیل است که پیامبر(ص) امنیت را نعمتی مجهول معرفی می کند.

وی تصریح کرد: تحقیق برای عالمان و دانشمندان، تحصیل برای بچه ها و زندگی برای عموم مردم بدون امنیت ممکن نیست و نباید به یافته های در بحث امنیت قانع شویم چرا که زوایای پنهان زیادی دارد.

وی ساحت امنیت را مقدس دانست و گفت: حافظان ساحت امنیت، ماموریتی مقدس را در پیش گرفته اند و اگر چنانچه در این جاهاد به شهادت برسند، شهدایی بزرگوار هستند.

لازم به ذکر است در این مراسم از برخی رابطین سازمان های دولتی در حوزه امنیت تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار