رئیس ستاد قومی مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:
رئیس ستاد قومی مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه وحدت اسلامی رمز ماندگاری انقلاب است، گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی بصیرت باطنی است که انسان، خدا را فراموش نکند.
کد خبر: ۳۷۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 08 February 2017
 رئیس ستاد قومی مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه وحدت اسلامی رمز ماندگاری انقلاب است، گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی بصیرت باطنی است که انسان، خدا را فراموش نکند.

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در همایش ماندگاری انقلاب اسلامی با محوریت «وحدت، بصیرت، ولایت» در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی بصیرت باطنی است که انسان، خدا را فراموش نکند.

وی با بیان اینکه همایش ماندگاری انقلاب اسلامی یکی از اقدامات بسیار پسندیده ‌است که در سطح کشور در حال برگزاری است، تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در راستای وحدت امت اسلام در مسیر انقلاب اسلامی در حال اجرا است.

رئیس ستاد قومی مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ابراز کرد: همایش ماندگاری انقلاب اسلامی با تعریف وحدت، بصیرت و ولایت می‌تواند ما را به بازخوانی عنصر یا عناصر موثر در بقای انقلاب اسلامی به اهتمام و تلاش و کوشش وادار کند.

احمدی با بیان اینکه کتاب وحی مورد اعتنای جهان اسلام است، ابراز داشت: هرکسی اعم از مرد و زن عمل صالح و مومنانه را انجام دهد منتج به حیات طیبه و ماندگاری می‌شود.

وی اذعان کرد: نهضت اسلامی با قرآن مجید با زوایای مختلف، اصل و رهبری نهضت، حرکت مردم تا پیروزی دفاع مقدس، مبارزه با جریان نفاق، مبارزه با جریان برانداز در زوایای مختلف قابل تصور و تطبیق است. اما اینکه می‌گوییم راز و رمز ماندگاری انقلاب چیست، قرآن شاه کلیدی می‌دهد که می‌توان در ذات رهبری نظام و انقلاب ببینیم و آن حرکت مومنانه است.

رئیس ستاد قومی مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه در طول تاریخ حرکات نهضتی اتفاق افتاده اما مومنانه و ماندگار نبوده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی به واسطه مومنانه بودن جریان آن ماندگار بوده و خواهد بود.

احمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همانند امام راحل با قدرت رهبری می‌کند، ابراز کرد: پدیده پمپاژگری در وجود مقام معظم رهبری است و آن انقلابی بودن است، به واسطه روح مومنانه ایست که ذات ایشان و رهبران دینی را گرفته است وگرنه منتهی به بن بست می‌شود اما انقلاب همچنان پایدار می‌ماند و ماندگار است.

وی تصریح کرد: انقلابیون شرمنده‌ای که امروز به عقبه‌ای خود طعنه می‌زنند برای اینست که ایمان به راهی که پیمودند نداشتند، کسانی که تسخیر لانه جاسوسی را تخطئه می‌کردند آن روزی که از دیوار لانه بالا رفتند عمل صالح انجام دادند اما ایمان نداشتند. بعد از 37 سال بگوید اشتباه کردیم. امام را در جریان جنگ تخطئه کردند اما امام گفت برای یک لحظه هم پیشمان نیستیم، باید راه را بشناسیم.

رئیس ستاد قومی مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امام مردم خود را به خوبی شناخت و امت اسلام را واحد کرد، افزود: آنچه که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده است وحدت امت اسلامی است.

احمدی در خصوص تبادل معنوی وحدت بین شیعه و سنی گفت: شیعه و سنی امت واحده هستند، نگرانی ما بر این است که بین اهل تشییع با اهل تشیع و اهل سنت با اهل سنت افتراق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه شیعه و سنی امت رسول خدا هستند، ابراز کرد: تا زمانی که می‌گوییم وحدت همه ذهن‌ها به شیعه و سنی معطوف می شود. اصلا افتراقی وجود ندارد، امت اسلام است. بین برادران تسنن افتراق بیفتد و داعش ایجاد شود و بین شیعه افتراق ایجاد شود و سوءاستفاده را اسرائیل می‌برد. امروز در جریانات سیاسی برادران نسبت به هم بدبین هستند و همدیگر را در مظان اتهام قرار می‌دهند.

رئیس ستاد قومی مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان داشت: انسان اگر الهی نشود، شیطان همواره او را در پرتگاه سقوط قرار می‌دهد.

احمدی افزود: طی38 سال از گذشت انقلاب اسلامی ایران کسانی که به قدرت رسیدند و الهی نبودند ساقط شدند و امام الهی بود و تا روز آخر نیز الهی ماند، ماندگاری انقلاب اسلامی بصیرت باطنی است که انسان قطب عالم امکان را فراموش نکند.

وی  اذعان کرد: امت اسلامی نمی‌تواند بلاتکلیف باشد و فلسفه وجودی این همایش اینست که ما برای ماندگاری انقلاب اسلامی از هستی خود بگذریم و با شهیدان و آرمان‌های امام میثاق مجدد با مقام معظم رهبری داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار