مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت:
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: راهکار کسب قله های افتخار و پیشرفت در ورزش استان، توجه بیشتر به استعدادیابی و کمک به افزایش توان فنی ورزشکاران و معرفی نفرات جدید است.
کد خبر: ۳۷۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 08 February 2017
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: راهکار کسب قله های افتخار و پیشرفت در ورزش استان، توجه بیشتر به استعدادیابی و کمک به افزایش توان فنی ورزشکاران و معرفی نفرات جدید است.

بهمن طیبی در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش گلستان در گرگان اظهار کرد: اجرای طرح استعدادیابی از سال گذشته در گلستان آغاز و برای شناسایی و معرفی چهرهای جدید ادامه داشته و امیدواریم در اجرای بلند مدت آن، شاهد تربیت نسلی جدید و افتخارآفرین در رشته های گوناگون ورزشی باشیم.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی ها ورزشکاران شناسایی شده رشته های گوناگون به مربیان کارآزموده سپرده می شوند تا براساس قابلیت و توانایی در مسیر حضور حرفه ای در ورزش قرار گیرند.

طیبی بر همکاری دستگاه ورزش استان با آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: تعامل این دو مجموعه شناسایی نوجوانان و جوانان ورزشکار را تسهیل کرده و آینده درخشانی را برای ورزش استان رقم خواهد زد.

وی در خصوص جشنواره سراسری استعداد یابی در کشور نیز اظهارداشت که این جشنواره در گلستان مختص کودکان و نوجوانان 8 تا 14 ساله است که در شش رشته به منظور شناسایی و هدایت آنان در حوزه ورزش حرفه ای در گرگان برگزار می شود.

طیبی افزود: ورزشکاران در رشته های تنیس روی میز، سوارکاری، دومیدانی، کشتی، کاراته و کبدی این جشنواره دو روزه حضور دارند.

بازی های رشته تنیس روی میز در سالن تنیس روی میز مقصودلو و رقابت های دومیدانی در پیست تارتان مجموعه ورزشی آزادی گرگان، مسابقات سوارکاری در مجموعه سوارکاری باشگاه شکوه طبیعت، طرح استعدادیابی کاراته در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی، کبدی در سالن چهار هزار شهید استان و کشتی با شال در خانه کشتی چاله باغ گرگان برگزار می شود.

در حاشیه برگزاری این جشنواره که در سالن آزادی مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، نمایشگاه رشته های هدف (6 رشته استعدادیابی) و همچنین غرفه ورزش های بومی و محلی، روستائی و عشایری و پزشکی ورزشی دایر شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار