تیم شهرداری گرگان در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور به پیروزی رسید.
کد خبر: ۳۷۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 07 February 2017
تیم شهرداری گرگان در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور به پیروزی رسید. 

از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر دوشنبه تیم شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) میزبان تیم شهرداری کاشان بود که با نتیجه ۷۷ بر ۷۰ به برتری دست یافت.

در این دیدار که با قضاوت محمدرضا صالحیان به عنوان سرداور، سروش خادم حسینی و رامین فتحی به عنوان داوران اول و دوم و نظارت حمید خمجانی برگزار شد، نماینده گرگان در کوارترهای اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۴ بر ۱۳، ۱۶ بر ۱۳ و ۲۷ بر ۲۳ پیروز شد و کوارتر سوم را ۲۰ به ۲۱ واگذار کرد.

نماینده گرگان با ترکیب اولیه مجید قاسم زاده، مهدی شیرجنگ، سعید محمدی، محمد شاهسوند و مهدی مرادی نسب وارد میدان شد و در آن سو تیم شهرداری کاشان با ترکیب اولیه محمد شهریان، ایوان کولوویچ، مسعود سلیمانی، مجید صالحی بزرگی و زونکو بولیان در میدان حاضر شد.

مهدی مرادی نسب بازیکن تیم شهرداری گرگان با کسب ۲۳ امتیاز، هفت ریباند، یک بلاک شات و مجموع اثرگذاری ۲۶، بهترین بازیکن این دیدار بود، مرادی نسب به همراه محمد حسین پور هر کدام چهار پرتاب سه امتیازی موفق داشتند تا نقش مهمی در پیروزی نماینده گرگان ایفا کنند.

ایوان کولوویچ بازیکن خارجی تیم شهرداری کاشان با کسب ۲۱ امتیاز، پنج ریباند، پنج پاس منجر به گل، دو توپ ربایی و مجموع اثرگذاری ۱۹، نمایش قابل توجهی داشت و بهترین بازیکن تیمش بود.

البته زونکو بولیان دیگر بازیکن خارجی تیم شهرداری کاشان هم با کسب ۱۴ امتیاز و ۱۳ ریباند به اصطلاح «دبل دبل» کرد و با دو پاس منجر به گل، یک توپ ربایی و مجموع اثرگذاری ۱۹، نمایش خوبی از خود بر جای گذاشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار