فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خبر داد:
نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی دو عملیات، چند تن از صیادان غیر مجاز را دستگیر و به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت کردند.
کد خبر: ۳۷۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 05 February 2017
نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی دو عملیات، چند تن از صیادان غیر مجاز را دستگیر و به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت کردند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان با اعلام این خبر گفت: نیروهای گروه ویژه این یگان جهت حفاظت از دامهای خاویاری و مقابله با صیادان غیر مجاز طی یک عملیات دریایی جهت مقابله با صیادان غیر مجاز ، یک فروند قایق موتوری 5 قوه اسب با دو سرنشین، به همراه ادوات و آلات صیادی غیر مجاز و 30 رشته دام فلسدار و تعداد 3 شاخه لنگر را در حوزه گمیشان  شناسایی کردند که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت گردیدند.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین طی یک عملیات دیگر که از سوی نیروهای یگان حفاظت شیلات استان  انجام شد، دو نفر صیاد غیر مجاز به همراه یک فروند شناور موتوری  5 قوه اسب، به همرا یک دستگاهی پی اس و تعداد 20 رشته دام فلسدارو مقدار 15 لیتر بنزین غیر مجاز را شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان در پایان تصریح کرد: متهمان به همراه آلات و  ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به دادسرای عمومی انقلاب شهرستان  بندرترکمن معرفی و اعزام گردیده اند.

گفتنی است در این عملیات ها مقدار 1420 رشته دام فلسدار و 20 شاخه لنگر بلاصاحب نیز از دریا مع آوری گردیده و به پایگاه مورد نظر انتقال داده شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار