بیستمین جلسه پدافند غیر عامل با دستور جلسه فرآیند کنترل سیلاب در شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور مدیر عامل شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 05 February 2017
بیستمین جلسه پدافند غیر عامل با دستور جلسه فرآیند کنترل سیلاب در شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور مدیر عامل شرکت برگزار شد. 

مدیریت سیلاب امروزه به عنوان مکمل روش های سازه ای کنترل سیل از اهمیت خاصی برخوردار است.پیش بینی سیل به عنوان ابزاری برای مهار سیلاب مطرح بوده و به عنوان یکی از شاخص های مدیریت می تواند راهگشای مشکلات سیل و یا کاهش خسارات تا حد ممکن باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در راستای تنظیم فرآیند و لحاظ نکات ابلاغی فلوچارت در تدوین برنامه ، استفاده از حداقل امکانات به منظور برنامه ریزی بهینه در چارچوب شرایط فرآیند کنترل سیلاب را مورد تاکید قرار داد. 

مهندس علی نظری اظهار داشت: ضروری است، با توجه به امکانات و تجهیزات حداقلی موجود در زمان وقوع سیلاب گونه ای برنامه ریزی شود تا با کمترین مشکلات رو به رو شویم.  

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان، در ادامه با تاکید به همکاری با معاونت حفاظت و بهره برداری بر اساس شرح فرآیند تهیه شده در فلوچارت گفت: همکاری و تعامل مناسب در این زمینه صورت گیرد تا برنامه مناسب تهیه و در مواقع لازم عملیاتی گردد.  

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای گلستان و دبیر جلسه با بیان دستور جلسه گفت: جهت بررسی فرآیند تیم بحران سیل از اوایل سال جاری با دستور مدیر عامل شرکت تیم بحران سیل تشکیل و تدوین شرح وظیفه مندی هر یک از واحدهای مرتبط شرکت صادر گردید و در نهایت شرح فرآیند انجام کار با اعلام نظر همکاران مورد تدوین قرار گرفت. 

مهندس حسینی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای نیزدر این جلسه ضمن تشریح اهداف فلوچارت ابلاغی در راستای مدیریت کنترل سیلاب و تعیین وظیفه مندی هر یک از واحدهای مرتبط را توضیح داده و از آمادگی کلیه واحدها در جهت اجرای فلوچارت در زمان مورد نظر بر اساس نظام نامه مدیریت سیلاب خبر داد.

مهندس گیلک معاون طرح و توسعه شرکت نیز در این جلسه از مطالعات مشاور در روخانه های مرتبط با محدوده های سیل گیر و همچنین میزان بارش متفاوت در هر یک از محدوده ها ی استان توضیح داد و گفت: ضرورت دارد اعتباراتی لحاظ شود تا مطالعات لازم در این زمینه عملیاتی گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار