مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد:
همزمان در ایام دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرهای مینودشت،کلاله و گالیکش، فرماندار کلاله و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرک های نیروی انتظامی ،حقانی و بلوار شعرا شهرستان کلاله آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 05 February 2017
همزمان در ایام دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرهای مینودشت،کلاله و گالیکش، فرماندار کلاله و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرک های نیروی انتظامی ،حقانی و بلوار شعرا شهرستان کلاله آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در مراسم کلنگ زنی طرح آبرسانی به این شهرک ها گفت: با پیگیری های مسئولین استانی و شهرستانی و همت وتلاش مجموعه همکاران ستاد شرکت آب وفاضلاب استان و امور آب و فاضلاب شهر کلاله شاهدارتقاء وضعیت آب شرب شهروندان در شهر کلاله خواهیم بود.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود: برای تامین آب شرب شهر کلاله از محل تبصره 3 اقداماتی خوبی انجام شده که امیدواریم با مشارکت های مردمی از محل تبصره ها بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه نمائیم.

وی طول خط انتقال این پروژه را 5700 متر بیان نمود و اظهار داشت: مدت زمان اجرای این پروژه 6 ماه بوده و با اعتباری بالغ بر 7410 میلیون ریال از محل محل تبصره آب بهاء در دستور کار این شرکت قرار گرفته است .

در ادامه فرماندار کلاله با بیان اینکه اولویت نخست در سالجاری تامین آب است، اظهار کرد: در شهر کلاله هنوز برخی از مناطق فاقد لوله کشی آب است که اجرای آن در دست اقدام قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار