نائب رئیس نظام پرستاری شهرستان گرگان گفت:
نائب رئیس نظام پرستاری شهرستان گرگان گفت: اکنون مدت ۱۰ ماه از معوقات پرسنل پرستاری گلستان باقی مانده است که این موضوع باعث شده تا چک های برگشتی داشته باشند و کانون خانواده های آنان را دچار آشفتگی کند.
کد خبر: ۳۷۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 05 February 2017
نائب رئیس نظام پرستاری شهرستان گرگان گفت: اکنون مدت ۱۰ ماه از معوقات پرسنل پرستاری گلستان باقی مانده است که این موضوع باعث شده تا چک های برگشتی داشته باشند و کانون خانواده های آنان را دچار آشفتگی کند.

سید علی اکبر میراحمدی، نائب رئیس نظام پرستاری شهرستان گرگان، امروز (17 بهمن) در در آئین بزرگداشت روز پرستار که در دانشگاه علوم پزشکی گرگان برگزار شد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور رشادت ها و مبارزات دلیرانه مردم انقلابی ایران است.
 
وی افزود: برای شکل گیری این انقلاب خون های زیادی بر زمین ریخته شد و با رهنمودهای امام راحل و امروز مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در قله های اقتدار می درخشد.
 
میراحمدی با اشاره به گزامیداشت ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها)، اظهارداشت: سالروز ولادت آن حضرت به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است که مسئولیت همه ما را سنگین تر می کند.
 
وی تصریح کرد: نقش که  حضرت زینب (سلام الله علیها) در کربلا داشتند باعث شد تا نام امام حسین (علیه السلام) در تاریخ بدرخشد و روز عاشورا برای  جهان ماندگار شود.
 
نائب رئیس نظام پرستاری شهرستان گرگان با اشاره به اینکه نظام تحقق سلامت دستاورد خوبی بوده است، گفت: این طرح برگرفته از منویات مقام معظم رهبری که با اجرای آن شاهدکاهش بسیاری از هزینه های درمان هستیم.
 
وی پرستاران را خط مقدم کادر درمانی هر بیمارستان و مراکز درمانی اعلام کرد و افزود: کمبود نیروی انسانی در این بخش یکی از معضلات و مشکلات ما محسوب می شود که نیاز است تا توجهات لازمی برای آن صورت گیرد.
 
میراحمدی اظهارداشت: با توجه به اینکه بخش از جامعه پرستاران ما بانوان هستند در دوران بارداری و مرخصی زایمان ما با مشکل مواجه می شویم و نمی توانیم نیرو جایگزین کنیم.
 
وی تصریح کرد: اکنون مدت 10 ماه از معوقات پرسنل پرستاری باقی مانده که این موضوع باعث شده چک های برگشتی داشته باشند و کانون خانواده های آنان را دچار آشفتگی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار