مدیر کل شیلات گلستان خبر داد:
مدیر کل شیلات گلستان گفت: 8 پروژه مهم شیلاتی در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و 1 پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 04 February 2017
مدیر کل شیلات گلستان گفت: 8 پروژه مهم شیلاتی در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و 1 پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

مهندس سید جواد قدس علوی با اعلام این خبر گفت: 8 پروژه در زمینه پرورش میگو و ماهیان سردابی از جمله مزارع مختلف لاین های 1 و 2 مجتمع پروش میگو گمیشان و تکثیر و پرورش ماهیان سردابی در شهرستان های مختلف استان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه اکثر این پروژه ها با آورده شخصی سرمایه گذاران به اتمام رسیده است بیان داشت: از 8 پروژه قابل افتتاح و 1 پروژه کلنگ زنی، 6 پروژه با آورده شخصی سرمایه گذاران در حال انجام است و 3 پروژه دیگر از تسهیلاتی که صندوق توسعه ملی در اختیار آنها قرار داده است استفاده کردند.

قدس علوی گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های دولت تدبیر و امید اشتغال زایی است که با افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر امسال از سوی اداره کل شیلات گلستان به طور مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از 300 نفر اشتغال زایی خواهد شد.

مدیر کل شیلات گلستان در پایان یادآور شد: 110623 میلیون ریال اعتبار صرف هزینه های این پروژه ها شده است که از این میزان 100679 میلیون ریال آن آورده شخصی و 9944 میلیون ریال باقی مانده آن در قالب تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاران اختصاص داده شده است.

گفتنی است در دهه مبارک فجر امسال پروژه های مختلف شیلات در شهرستان های گمیشان، علی آباد کتول، آزادشهر و گرگان افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار